maandag 12 november 2012

warme winterwantjes

Zo, ik ben lekker creatief geweest dit weekend, heerlijk! Dus, na de serie van zaterdag, nóg wat kerstkaartjes gemaakt. Vandaag laat ik jullie de eerste zien. Niet al te moeilijk, want het papier van het Simple Stories blokje dat ik heb past al gemakkelijk bij elkaar, en de schattige winterwantjes zaten op het stickervel. Easy peasy! (ofwel: gemak dient de mens!) (klinkt toch minder stoer...).
Maar wel leuk!


Na zo'n heerlijk creatief weekend is het vandaag weer veel heen-en-weergesjouw. Boodschappen, afspraken, strijkwas en er moet zelfs nog gepoetst worden boven. Hard aan de slag dus maar weer!
Fijne week! groetjes Joyce

10 opmerkingen:

  1. Wat een lieve wantjes! Succes met de klusjes vandaag. Het is mijn hobby ook niet.

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kaartje!
    Succes met poetsen...
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuke kaart met die wantjes in het hart!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een hele leuke kaart ! mooi gedaan !
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weer een leuke kerstkaart, heel mooi papier!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, die wantjes, wat leuk! Zo'n knutselweekend is altijd heerlijk. Jammer dat al die huishoudelijke klussen ook nog moeten gebeuren. Ben er ook nooit echt blij mee.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi kaartje en die wantjes zijn LEUK!! En alles blinkt weer in huis ..........als het goed is:)
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kerstkaart, en zeker ook de kleurencombinatie.
    GRoetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hai Joyce!
    Wat een leuke winterkaart zeg!! Enig met die wantjes en de kleuren zijn goed gekozen! Blijkbaar krijg je weer genoeg energie van het knutselen.....alle was weggestreken?
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Echt een zeer mooi warme winterkaart, ik vind hem super! Ook die handschoentjes zijn zo leuk :p

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat, ik lees ze met veel plezier!