vrijdag 9 november 2012

spetter spatter

Vandaag een kaartje waarbij ik heb geprobeerd om wat meer details aan te brengen op mijn kaart. Dat vind ik meestal nogal lastig als ik dat zelf moet bedenken. Gelukkig leent het My mind's eye papier hier zich perfect voor, met die kleine vlindertjes die ik kon uitknippen. Naast papier ook een taartrandje gebruikt, een stukje tape, wat borduurgaren en plakletters. Toen miste er toch nog wat...


Ik vind die inktspetters er altijd heel mooi uitzien op LO's en kaarten. Ik heb zelf helaas geen inktsprays, maar bedacht me dat ik wel wat tubetjes acrylverf had staan. Ik heb maar drie kleuren, maar een van die kleuren bleek precies de kleur rood/roze van de vlinder en het draadje! Dus hier en daar wat neergespetterd met een kwastje (nou ja, meer stipjes gezet, ben een beetje bang om echt te spetteren want mij kennende zit het dan net op plekjes waar ik ze niet wil hebben, haha). 

Geniet van het aankomende weekend! groetjes Joyce

15 opmerkingen:

  1. Het is een heel mooi kaartje geworden!
    Met leuke echte nepspetters! (Ik ben zelf ook altijs bang dat ik dan door zo'n laatste accent de hele kaart verpruts... Bijvoorbeeld een flinke splash waar je deze echt niet wil hebben...)
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een idee om spetter stipjes te zetten.Het kaartje is prachtig zo! groetjes Mariƫtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Joyce,
    Het kaartje is helemaal goed zo! Het papier is mooi en de sketch ook. Super gedaan met de spetters (haha, op plekken waar je ze niet wilde hebben? Volgende keer ga je de rest vast afdekken (-:)
    Fijn weekend!
    Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart! Ik vind het papier fantastisch en de spetters ook!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk met al die extraatjes! Mooie vlindertjes, touwtje, spetters, dat maakt je kaartje af!
    Goeie tip van Judith volgens mij, voor als je echt aan de 'spetter' wilt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart! Kleuren zijn goed en die spetters zijn helemaal leuk. Best spannend om op een kaart die af is nog aan het spetteren te gaan.
    Fijn weekend, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goed bedacht met die spetters! Erg mooi kaartje joh! Blijft natuurlijk ook erg mooi papier. Geniet van het weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. PRachtig en geweldig hoe je er meer op hebt gedaan. Ik kan dat dus ook echt niet Gelukkig hebben ze daar een stijl voor, hahaha.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Joyce,

    het ziet er helemaal super uit! Wat leuk zeg en die spetters heb je er keurig op gekregen ;-)) Leuk achtergrond papier!
    groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja, super blijft dat papier. Mooi kaartje! Dat spatten doe ik ouderwets, met spatraam en verf/inkt wat voor handen is.
    Tof gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart, leuk die verfspatjes erbij, geven het net iets meer.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel gave kaart! En erg leuk met die verfspetters :) leuk detail

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een geweldige kaart! Echt spatten met verf lijkt mij ook een iets te grote uitdaging, maar zoals je het nu hebt gedaan is super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een erg mooi kaartje Joyce, leuk effect die verfspetters en ook een mooie sketch!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat, ik lees ze met veel plezier!