maandag 5 november 2012

mi CAS es su CAS challenge #10

Na een leuke, drukke week, weer even tijd voor een kaartje. Bij mi CAS es su CAS is de challenge: "black & white + 1, ofwel, een CAS-kaartje met drie kleuren, wit+zwart+één andere kleur. Omdat rood er altijd zo lekker uitspringt, én de kleur van de liefde is, vond ik dat wel een goede extra kleur voor een "veel liefs" kaartje. Al is mijn rode inkt een beetje roze uitgevallen... Inspiratie voor deze kaart (en waarschijnlijk nog voor vele die volgen) vond ik op Pinterest, waar ik me sinds kort ook voor aangemeld heb.

Ik heb al eerder aangegeven dat ik meestal niet zo'n snelle ben als het om trends gaat. Of het nu gaat om "je broek in je laarzen dragen" (duurde meer dan een jaar voordat ik overstag ging...), hyves (destijds) of cupcakes, ik moet altijd erg wennen voordat ik me overgeef aan een nieuwe trend. Facebook, twitter en "swypen op mijn tweede scherm" doe ik nog steeds niet, maar dat Pinterest is toch wel erg leuk. Waarom? Nou, lekker online inspiratie opdoen en niet zo'n moeite hoeven doen om die mooie foto's op je computer op te slaan, over te tekenen of te denken "ik onthou het wel" (jaja...) maar gewoon lekker op je online prikbord plakken. Neemt lekker weinig ruimte in beslag en is ten alle tijden beschikbaar. Heerlijk! Wel verslavend hoor, om zo lekker rond te neuzen bij al dat moois!

Maar goed, terug naar mijn kaartje. Envelopje gemaakt van kartonnetje dat ik heb geschilderd met zwart glanzende acrylverf (had geen mooi zwart karton). Op de hartstempel nog een lekkere dikke laag glossy accents, stempel erbij, en klaar was ik wel! Lekker toch, dat Clean & Simple. Hou ik nog wat tijd over om weer wat verder op dat digitale prikbord rond te neuzen...



Fijne week! groetjes Joyce

19 opmerkingen:

  1. Wat mooi gedaan Joyce! Ik vind je kaartje echt super leuk! Ik ben meestal ook niet van de trends volgen.. Doe gewoon wat ik zelf leuk vind, maar Pinterest is inderdaad verslavend! Ik ben er ook te vinden!!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuk kaartje! ik denk dat ik hem wel een keer ga liften

    groeten
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Clean & simple klinkt altijd wel lekker makkelijk, maar dat is het lang niet altijd. Jouw kaartje is een hele geslaagde cas-versie. Mooi hoor. Veel plezier op/met je digitale prikbord. Moet eerlijk bekennen dat ik ook al een klein beetje aan het Pinteresten ben.
    Groetjes,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jaaa Pinterest is echt geweldig he! Je hebt echt een fantastisch mooie kaart gemaakt! Fijn om je weer te zien bij MCSC!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Whahaha ik loop ook achter wat betreft trends, ik laat dat maar aan mijn kinderen over. Maar......sinds kort ben ik ook op pinterest te vinden, als ik tijd over heb........Vind je CAS kaartje superrrr, mooi dat glossy hart!

    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Grappig, ik zit ook net op Pinterest! Geweldig leuk en verslavend haha.

    Je kaart is een plaatje. Ik heb zelf ook al heel lang zo'n envelopjeskaart-idee, moet er toch maar eens voor gaan zitten.

    Heel leuk dat je weermeedoet met MCSC!
    groetjes,
    Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw wat een mooie inzending voor onze Challenge. Geweldig gedaan! Leuk om je wederom bij MCSC terug te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel mooi kaartje Joyce, leuk dat envelopje en dat hartje is super!
    En ja, pinterest is heel verslavend. Ik doe daar ook veel ideetjes op.
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit is wel een heel mooi CAS kaartje met dat rode hart. groetjes Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig vind ik dit!! En ook ik zit regelmatig eens te snuisteren op Pinterest, geweldig toch? Bedankt voor je deelname aan MCSC!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk gedaan met dat envelopje en mooie hartje!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige creatie! Heel erg mooi. Trends...wat zijn dat? kun je die eten, LOL!! Ik dus ook niet. Heb nog altijd mijn broek niet in mijn laarzen, mode snap ik niet en pinterest geen tijd voor. Misschien toch maar maken?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke kaart, ik ben wel altijd een fan van envelopjes op een kaartje, zeer mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gaaf zeg! Leuk dat het hart er een beetje gebold op ligt, komt het nog beter uit. Slimme oplossing om je envelop zwart te verven, ik zou denken: balen dat ik geen zwart cardstock heb;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat hart is erg leuk gedaan! Bedankt voor je deelname aan MCSC. liefs Lianne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een originele uitwerking zeg!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw, leuke kaart, leuk dat je meedoet aan de MCSC Challenge

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat, ik lees ze met veel plezier!