woensdag 28 november 2012

Een kloddertje hier, een kloddertje daar...

Keken jullie dat ook, de Familie Knots? Een kloddertje roze hier, een kloddertje roze daar... Vandaag geen roze, maar wel met verf gekliederd. En niet zomaar, dit kaartje is voor een echte schilder! Mijn oom was vanaf zijn 15e (huis)schilder en mag vanaf deze week van zijn pensioen genieten. Daarnaast is hij in zijn vrije tijd ook geen onverdienstelijk kunstschilder, dus je kunt wel zeggen dat verf en kwasten hem erg vertrouwd zijn. Bij een kaartje voor deze gelegenheid kan een kloddertje verf dus uiteraard niet ontbreken. Het is een lekker rommelig kaartje geworden, met op de achtergrond wat verf, daarop wat losse stukjes papier waarvan de randjes beïnkt zijn. Daaroverheen weer wat blauwe (glimmende) en witte verfspetters (klik op de foto om het beter te kunnen zien) en de wens natuurlijk. Een combinatie van een tekststempel en zelfgeschreven tekst.


Bedankt weer voor jullie bezoek en reacties! Ik ga hier weer lekker meezingen en -dansen met de sinterklaas-cd. "Zachtjes gaan de paardenvoetjes" is op dit moment de absolute nummer 1 bij mijn zoontje. Stippe stappe stippe stap...

Groetjes Joyce



9 opmerkingen:

  1. Een heel leuk kaartje Joyce. Echt helemaal speciaal voor een schilder ontworpen!
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dat gaaf gedaan! Superleuk detail met die verf erbij! Ja de familie Knots kan ik me ook nog wel herinneren, geweldig was dat altijd! Ik wens je veel plezier met zingen en dansen verder, jij krijgt ook vast&zeker wat in je schoen;0
    Groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldige kaart! Echt heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja,ja familie Knots ken ik nog wel:)) Met al die kloddertjes verf en papiertjes heb je een mooi kaartje gemaakt voor je oom.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heerlijk rommelig en erg leuk! origineel pensioenkaartje zo! Gezellig hè al die sint liedjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat gaaf, echt een heel toepasselijke en originele kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, de fam. Knots, erg leuk was dat altijd!
    Nou je kloddertje verf doet het erg goed hoor. leuk gedaan, en een heel origineel kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Joyce!
    Wat een leuke kaart weer! En ja die familie Knots herinner ik me nog heel goed, Tante Til gooide met de verfkloddertjes!
    Ik wil je nog even bedanken voor je afdrukjes en papiertjes! Had ik nog niet gedaan. Ik ben er zo blij mee!!
    Lieve groet, GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat, ik lees ze met veel plezier!