zaterdag 19 januari 2013

Slinger

Wat leuk om te lezen dat er zoveel kraft-fans zijn. Ik vind het ook echt zo'n handige basis-kleur om mee te werken! Ik maak al mijn scrap-LO's ook op een kraft achtergrond. Dat is punt 1: lekker goedkoop (daar hou ik dan wel weer van), maar punt 2: het verveelt me na ondertussen zo'n 40 à 50 LO's nog steeds niet! En het schept meteen eenheid in je album, ook handig!

Vandaar dus onderstaande LO ook op kraft. Een leuke foto van een familieweekend september 2012. Ik zag pas op het internet een LO met een slinger erop, met allerlei embelishments eraan geregen en geknoopt. Echt een leuk idee, dat wilde ik ook uitproberen. Ben best tevreden met het resultaat, heel anders dan ik normaal zou doen, maar het effect is heel leuk!


En nog wat detailfoto's (met onze nieuwe camera, joepie!)




Een heel fijn weekend allemaal!
groetjes Joyce

13 opmerkingen:

  1. Hè Joyce! Ben een tijd niet geweest, maar het lukte me gewoon niet. De rust is weer een beetje terug, lekker, kan ik t weer een beetje oppikken! Wat een toffe LO! De slinger staat ook op mijn lijstje. Je kraft kaarten waren ook de moeite waard! Werk er zelf ook graag mee!!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Kraft is top, net als jouw layout!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig met die slinger, je hebt er ook allemaal leuke dingetjes aan gehangen! Mooi afgewerkt met de vlindertjes en pareltjes!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je mag ook tevreden zijn, de Lo is erg goed geslaagd met dei leuke slinger onder je foto! Gaaf gedaan, hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf de slinger met verschillende items eraan! Superleuke LO!!

    Groetjes, marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die slinger is echt een leuk idee! Geweldige LO heeft het opgeleverd.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, kraft is echt een mooie basis die bij mij ook steeds vaker de hoofdrol krijgt (-:
    Je LO is super, leuke slinger!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou zeg, dat is een leuk idee! Ziet er gaaf uit!
    En kraft is gewoon erg mooi!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een kunstwerkje. Prachtig. En wat een briljant idee eigenlijk. Een album met kraft. Die ga ik onthouden. Maar hoezo goedkoop? Het kraft dat ik heb kost evenveel als een wit vel su of bazzil. 0,60 cent. Dus nieuwsgierig....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Miranda (en andere nieuwsgierigen),
      Ik scrap op A4 en gebruik dus ook A4-maat kraft. Ik gebruik nu een pak van 25 vellen van Joy! Crafts, voor 5.95 per pak. Lekker stevig karton met een mooie kraftkleur, ook ideaal voor kaartondergronden. En omgerekend nog geen 25 cent per vel!

      Verwijderen
  10. Ha die Joyce, alweer flink bezig geweest zie ik wel en erg leuk die pagina,

    Een vraagje misschien voor jullie heel simpel maar ik kan er niet achter komen wat LO is.
    Het heeft volgens mij iets te maken met een persoonlijke pagina.
    Groetjes Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ooh gaaf zeg. Wat een leuk idee die slinger.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat, ik lees ze met veel plezier!