zaterdag 26 januari 2013

Seeing double!

Om maar in mijn goede voornemen te blijven, heb ik vandaag een LO én een kaart voor jullie. Het idee om een kaart te maken nadat de LO klaar is, kreeg ik van een nieuwe video-serie op vrijdag op de site van twopeasinabucket.com: seeing double (Ik link even naar het fimpje op YouTube, want bij mij waarschuwt Chrome sinds vandaag ineens voor malware op de (grote, nette, Amerikaanse) site van TwoPeas. Ik neem aan dat dat snel voorbij is, maar voor de veiligheid dus maar een linkje naar YouTube).

Mijn idee voor deze LO komt ook van deze video, en ik heb vandaag meteen mijn pons en naaimachine erbij gepakt om deze leuke, vrolijke LO te liften. De kwaliteit van mijn foto is niet al te best, excuus daarvoor. Moest hem met mijn telefoon maken en die had kuren. Maar afijn, je snapt het idee.

Met Carnaval al in het vooruitzicht, was het tijd voor een LO met vrolijke kleurtjes. Wij hebben hier carnaval letterlijk in het voor-ruit-zicht, want we wonen tegenover een feestwinkel. Daar is het nu topdrukte en in onze normaal zo rustige straat lopen mensen af en aan voor pruiken en rare pakjes... Zo kwam ik wel in de stemming om deze foto van een optocht met schoonbroer en zoontje door de kamer in een vrolijke bui, te scrappen.



En met de restjes nog op tafel, maar meteen een beetje doorgeponst en dit kaartje in elkaar gezet. Naaimachine eroverheen, nog wat nietjes erin en mijn nieuwe favoriete letterstickers (kraft, hoe kan het ook anders) erop, klaar!





PS: Nu ik nog eens goed kijk, zie ik dat ik wel wat kleurtjes uit het spectrum van DCL heb genomen (per toeval) Ik kan alle kleurtjes terugvinden, jullie ook? Doe bij deze mee met challenge #171!



Fijn weekend allemaal! Groetjes Joyce

16 opmerkingen:

  1. Super vrolijke LO en kaart is het geworden. Leuk die kraft letters. groetjes Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh wat een vrolijk Lo is dit! Leuk de vrolijk gekleurde cikels. Ook je kaart is een toppertje, mooi de stiksels.

    Fijne weekend,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je LO en kaart zijn allebei super! Wat een vrolijke kleuren, perfect voor carnaval.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg leuk én vrolijk!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi gedaan, je LO en je kaartje, heel leuk met die vrolijke rondjes en stiksels!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hallo Joyce,
    Toen ik je blogpost in mijn reader zag, dacht ik direct aan de challenge van DCL (-: Leuk dat je met deze, oh zo vrolijke LO en kaart mee doet aan de challenge!
    Bedankt voor de link, altijd leuk om inspiratie op te doen.
    Fijne avond,
    groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha Joyce,
    ik vind de LO helemaal te gek! De vrolijke kleuren en de optocht door de woonkamer (neem ik aan). Super!! Je kaart is ook een bjoetie! En de kleuren passen perfect bij de challenge, dus dat zit wel goed.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zowel je LO als je kaartje zijn erg leuk! Gave kleuren en passen inderdaad prima in de kleurenkaart! Leuk om te stikken en die nietjes geven net dat beetje extra! Net als de kraftletters trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Helemaal het einde. Geweldige LO met die cirkels en steekjes erdoorheen en dan die kaart, lijken wel slingers.
    Echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja, super en zo duidelijk ook de kleuren terug te vinden! Heel erg leuk en idd vrolijk!!
    Heel erg tof dat je dit hebt ingestuurd bij DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gaaf Lo'tje en kaart en ja hoor, die kleurtjes zitten er zeker in. Leuk dat je meedoet met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hi,hi, twee vliegen in een klap, een mooi lootje en een vrolijk kaartje bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk om een lo en een kaartje matchend te maken!
    Ik vind het idee van de rondjes erg leuk.

    liefs,
    Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hartstikke leuke en vrolijke lo en kaart. Idee ga ik toch maar eens onthouden, gelijk een kaart na je lo maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. geweldige lo en kaart, jij scrapt leuk! bedankt voor het meedoen met de dcl!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een vrolijke lo en kaart
    bedankt voor je deelname aan dcl
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat, ik lees ze met veel plezier!