donderdag 24 januari 2013

Doorgaan, vooral doorgaan!

Hoewel ik eigenlijk niet aan goede voornemens doe, heb ik me toch een goede gewoonte voorgenomen. Ik weet namelijk niet hoe het bij jullie is, maar als ik heb geknutseld, lijkt het wel alsof er een bom is ontploft. Het begint netjes, met hier en daar een stapeltje papier, maar aan het einde van een knutselavond of -middag staan de kastdeuren open, ligt alles vol restjes, rolletjes washi-tape, stickers, die pareltjes die er toch nét niet bijpaste, half open stempelkussens enz enz. (waardoor er regelmatig dingen aan elkaar blijven plakken, mooie stukjes papier onder de inkt komen zitten en ik standaard mijn schaar kwijt ben, maar dat terzijde).

Nu had ik me bedacht: zou het niet slim zijn om, wanneer ik klaar ben met een LO, meteen een kaartje erachteraan te maken? Dat duurt niet zo lang, de spullen liggen er toch al en meestal past het idee van een LO ook wel in aangepaste vorm op een kaartje. Dus, zo gezegd zo gedaan, vandaag mijn eerste "restjeskaart" met overblijfselen van een LO die ik maakte. Nou ja, ach, niet helemaal. Want hoewel de boel al ontploft leek, kwam er voor dit kaartje toch nog dat éne stempelkussentje voor de dag, en dat leuke draadje, en die leuke letterstickers....
Afijn. Je snapt het. Opruimen geblazen.



Excuus voor het slechte licht, maar het kaartje was gisteravond klaar en moet nu op de post, dus geen tijd om te wachten op daglicht. Het kaartje is voor een geslaagde trouwens. Fijne dag!
groetjes Joyce

11 opmerkingen:

  1. (-:
    ... ik denk dat wij allemaal jouw verhaal herkennen ...
    Mijn tafel ziet er ook zo uit, maar ik moet altijd weer opruimen, omdat ik aan de keukentafel knutsel (-:

    Je kaartje is trouwens erg leuk geworden! Een leuk detail vind ik het stukje washi-tape aan de paperclip!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een slim idee. Nee, daar heb ik nooi last van... rommel... Mijn knutselkamer ziet er ook altijd uit alsof er een bom ontploft is. Vaak niet zo erg, behalve als er bezoek komt... Dan ben ik lang bezig om alles netjes te maken. Heb pas nog heel goed opgeruimd (en ik bedoel écht goed), maar er is nu al weinig meer van te zien. Je kaart is lief. Mooie zachte kleurtjes!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een goed voornemen! En een goed resultaat :) mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lieve kaart, die persoon zal er reuze blij mee zijn. en indedaad wat je ook doet bij mij ziet er hetzelfde uit. Voordat je klaar bent is alles uit de kast of doos (jes) Maar goed dat schijnt er bij te horen. Liefs Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel herkenbaar! Ook mijn bureau ligt altijd helemaal vol en na verloop van tijd ben ik steeds van alles kwijt. Als het dan toch een LO-rommeltje is, is het een goed idee om er meteen een kaart achteraan te maken. Ben benieuwd hoelang je dit goede voornemen volhoudt ;) Dit kaartje is overigens erg leuk.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Naahhhhh....dat heb ik nóóóóit, hihi. Volgens mij hoort dat er gewoon bij en ontkom je niet aan. gelukkig weet ik altijd alles vrij goed, toch terug te vinden! Na een kaart of wat weer even alles opruimen...en dan heb je ook weer ruimte voor nieuwe ideeën, althans zo gaat dat bij mij!
    Je kaartje vind ik helemaal top!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Rommel?????? geen last van hihihi. Goed idee om van de LO restjes een kaartje te maken. Je kaartje is prachtig!!

    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Om eerlijk te zijn gebeurt me dat niet vaak. Ik kan gewoon niet werken tussen de rommel. Alleen vandaag..... boel nieuwe spullen, gisteren geen tijd om op te ruimen. En vandaag zag het er idd precies zo uit als jij beschreef. O o o. Ik heb mijn nieuw spulletjes erbij gelegd op de grond en ben snel weg gerend. Dat kon ik er vandaag niet bij hebben. Maar je kaartje dat is echt heel bijzonder mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Chaos is heel herkenbaar! Ik wens nog steeds opruimfeetjes, maar ik vrees dat die toch echt niet bestaan... Leuk kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hahahahaha, helemaal herkenbaar. Iedere keer neem ik me voor om het een georganiseerde bende te laten worden maar iedere keer mislukt dat volledig!
    Mooie kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Haha toch wel herkenbaar al ruim ik meestal na elke kaart op en ga dan schoon weer verder... vergt wat discipline, maar werkt wel verfrissend voor mij.
    Ik vind je kaart overigens super leuk geworden. Dus ik zou het vaker doen als ik jou was!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat, ik lees ze met veel plezier!