zaterdag 5 januari 2013

Met z'n tweetjes is leuker dan...

... alleen! Dit geldt voor veel dingen, maar wat mij betreft zeker voor knutselen! En nu had ik het geluk om de afgelopen drie dagen lekker samen te kunnen knutselen, donderdagavond met mama, gister met een vriendin en vanmiddag met een andere vriendin. Supergezellig! Niet altijd even productief, maar ach, dat is dan niet het allerbelangrijkste. Vandaag laat ik jullie het resultaat van het knutselavondje met mijn moeder zien.

Allereerst mijn kaartje. Ik had een lastige klus, namelijk een geboortekaartje. Nu is dat meestal niet zo lastig, maar ik vind het altijd leuk om mijn kaartje te inspireren op het originele geboortekaartje. En deze keer was dat kaartje niet helemaal (helemaal niet...) mijn stijl...


Ik heb er toch voor gekozen er dichtbij te blijven, en eigenlijk vind ik het resultaat best leuk geworden! Het is in elk geval een kaartje geworden dat ik zonder deze inspiratiekaart niet had gemaakt. Lekker restjes opmaken, en ik had een bestemming voor de sticker van de grammafoonspeler die al heeeeeel lang in mijn voorraad lag...


Daarnaast wil ik ook graag de kaart laten zien die mama gemaakt heeft. Geïnspireerd op de tekststempel heeft ze een echt huwelijksbootje gemaakt, als felicitatie voor een nichtje van ons en haar vriend die onlangs hun trouwplannen bekend hebben gemaakt. Ik vind hem echt heel leuk geworden. En mama is helemaal niet zo'n doorgewinterde knutselaar, dus extra knap! Grappig detail: het bootnummer is de aangekondigde huwelijksdatum...


Na nog een laatste vakantiedagje morgen, begint volgende week het werkende leven weer. Ach ja, aan alles komt een einde, dus ook aan die heerlijke kerstvakantie! Geniet van de zondag,
groetjes Joyce

10 opmerkingen:

  1. Je geboortekaartje is echt heel gaaf geworden! De kleuren, de grammofoon, ze passen heel goed bij het origineel. En die moeder van jou, die heeft echt talent! Wat een mooi huwelijksbootje heeft ze voor haar kaartje gemaakt.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Joyce,
    wat een leuke kaart voor Jef! Supermooi gelift, zullen we maar zeggen. Dat heb je heel mooi gedaan.
    De kaart van je moeder is ook erg leuk!! Als ze de smaak te pakken heeft gaat ze vast en zeker vaker bij je knutselen! EN samen aan de freubel is inderdaad erg leuk! Ik kan dat heel slecht: kletsen en freubelen tegelijk.....
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hé Joyce, wat een mooie kaart heb je gemaakt zeg! Echt heel mooi gelift idd. Knap! Want dat was wel een flinke uitdaging lijkt me. En het kaartje wat je moeder heeft gemaakt is ook heel erg mooi geworden. Wat gezellig dat jullie samen aan de freubel zijn;) Groetjes en de beste wensen voor 2013,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je moeder heeft blijkbaar nooit echt de moeite gedaan om doorgewinterde knutselaar te worden. Want o o o wat een geweldig kaartje. Het is duidelijk waar jouw creativiteit vandaan komt!! En dan jouw kaartje, ongelofelijk waanzinnig!!! Laat ik nou ook bezig zijn met een zonnestralen LO EN een zonnestralen kaartje. Wat hebben wij dat vaak. (Nou ja, in het begin hadden we dat vaker)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Inderdaad niet gemakkelijk denk ik, maar echt een zeer leuk resultaat hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goed gelukt je kaartje, je ziet het originele geboortekaartje er goed in terug!! Het kaartje van je moeder is gaaf, leuk om samen te knutselen!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind je babykaartje geweldig goed gelukt! Ik denk dat de ouders er versteld van staan hoe leuk een origineel! En je moeder heeft ook goed haar best gedaan, heel leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Als ik even niet kijk, heb ik alweer een hoop gemist! ;-) De kaartjes zijn echt leuk! Ook van mama, skon gedaan! Jullie hebben veel talent. =)
    Tot zondag. :)
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk kaartje van jou en je moeder. Gezellig hoor dat samen hobbyen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh, wat een moeilijke kaart was dat zeg. Maar je hebt je oh zo mooi laten inspireren. Petje af! Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat, ik lees ze met veel plezier!