donderdag 3 januari 2013

Een dol-fijn LO-tje

Ik had al bijna een jaar foto's liggen van een dolfijnenshow waar ik met man en zoontje naartoe ben geweest, maar ik kon er niet zo goed mee uit de voeten. Het zijn namelijk wel foto's van een dolfijnenshow, maar er staan geen dolfijnen op... Nu heb ik ook geen dolfijnenpapier en om dat nu speciaal te kopen... nee, vond ik niet zo'n goed idee. Dus ik heb een kleurplaat van dolfijnen gezocht op het WWW, kleiner gemaakt en mijn aquarelpotloden weer voor de dag gehaald. Ik heb het plaatje ingekleurd en gemat op een papiertje omwikkeld met washi-tape, en zo als element aan mijn LO toegevoegd.

Nog wat leuke papiertjes eromheen en aangekleed met drie groepjes embelishments


 Tenslotte het verhaal opgeschreven. Dat overigens ook niet over dolfijnen ging, haha.


  Tot slot voor jullie nog een kaartje, wederom met de aquarelpotloden. Aangekleed met een stukje vellum. Een kleurige bedoeling, voor mijn doen, maar wel leuk om zo een keertje bezig te zijn!


Groetjes Joyce

9 opmerkingen:

  1. Slim opgelost met die dolfijnen! En ke kaartje is inderdaad lekker vrolijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wie geen dolfijnen heeft, moet slim zijn ;) Perfect opgelost zo! Je kaartje is lekker vrolijk en de tekst staat heel mooi op het vellum.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke LO! Handgeschreven teksten maken het een stuk persoonlijjker, mooi! En een vrolijke kaart hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed opgelost, de dolfijnen, op je LO! Leuk en vrolijk geheel. Je kaartje is lekker fleurig en mooi met het vellum.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Joyce,
    ach, ik wist niet dat je zo snel al nodig had!! Maar deze afbeelding is ook erg leuk! En als het eigenlijk toch niet echt om de dolfijnen ging (volgens je zoontje dan, prachtig verhaal!)
    Je vrolijke bloemen kaart ga ik onthouden!! Vind hem gaaf!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat heb je leuk opgelost. Mooi papier voor deze vrolijke lo!
    Je kaartje brengt een vrolijk kleurtje aan deze 3e dag van het nieuwe jaar. Deze stempels heb ik ook, gebruik ze veel te weinig...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hahaha, die tekst vind ik het leukst. Ja, de lo ook hoor.
    n dat kaartje is weer geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat, ik lees ze met veel plezier!