donderdag 18 oktober 2012

Weeralarm!

Jaja, "lullen" over het weer kunnen we in Nederland als de beste. En ik doe er heerlijk aan mee. Bij de bakker, met de buurvrouw of gewoon 's ochtends voor de kledingkast, lekker klagen over het weer. Kou, regen, zon, wind, er valt altijd iets over te zeggen. Maar nu dit weekend, oh jee, echt een weeralarm. Het wordt 20 graden! Ja mensen ik herhaal T-W-I-N-T-I-G graden. Dus ik dacht, nu kunnen we toch weinig meer klagen... Zit ik gister ergens te wachten, en de mevrouw die naast mij zit begint over het weer buiten, zeg ik: ja, maar het wordt dit weekend 20 graden! Zegt ze: tja, maar ik moet nog maar zien dat we het droog houden... Zucht. Sommige mensen willen volgens mij gewoon graag klagen, maakt niet uit waarover.
Ik ga er dit weekend in elk geval heerlijk van genieten, de verkleurde blaadjes buiten, herfst in het land, en dat bij een heerlijk temperatuurtje. Al hoorde ik iemand anders plannen maken voor een barbecue dit weekend. Dat gaat me dan weer net iets te ver... Zit ik dalijk weer een week ziek binnen, nee bedankt!

Maar goed, genoeg gekletst, jullie komen hier om kaartjes te bekijken (dat denk ik dan althans), dus hier komen er weer drie! Ik merk dat ik de laatste tijd wel erg van de CAS-kaartjes ben, het kost me moeite om veel frutsels en tierelantijnen aan de kaart te verzinnen. Vind hem snel wel goed. Misschien is dit mijn "gemakkelijke fase", haha!



Een heel fijn (zonnig en warm!!) weekend gewenst! groetjes Joyce

11 opmerkingen:

  1. Ja, dat weer, daar raken we niet over uitgepraat! Maar ik verheug me net als jij op het weekend hoor, lekker buiten genieten!

    Je kaartjes zijn super, we hebben een vacature bij Mi Cas Su Cas ;-)

    Grpetjes,
    Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, herkenbaar. Ik word altijd op mijn vingers getikt door vriendlief. Die heeft een hekel aan zeikerds over het weer. Wij gaan er ook van genieten, denk ik, lekker de duinen in. Al heb ik ook geen hekel aan slecht weer. Heb heel de week lekker in mijn hobbykamer gezeten. Mij hoor je niet klagen ;-) Je kaartje is schattig. Wat een leuk papier!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie werkjes hoor, zowel de 2 drukkere kaartjes als de onderste die toch iets rustiger is :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Met die kaartjes is niks mis mee, ze zijn eigenlijk heel erg leuk geworden.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk om af en toe te kletsen over het weer, vandaag was het hier al 21 graden!!! Ongelooflijk toch?? Mooie serie kaarten, prachtig strak. De bovenste is mijn favoriet!

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Na regen komt zonneschijn!!!!!
    Je kaartjes vind ik CAS, maar niet minder mooi, en goed is goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kaarten zijn super! Het papier van de bovenste twee vind ik erg mooi. Groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  8. 20 graden - heerlijk!

    En ja, ik kom kaartjes kijken (-; De eerste vind ik zo leuk met het huisje!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoezo makkelijke fase?? Je weet toch dat een mooie cas kaart niet makkelijk is. dan stuiter ik toch even. Dan zeik ik nu even over jou ipv van over het weer, LOL. En daarbij het is vast geen fase, maar je stijl. Ik vind de kaartjes, vooral 2 en 3 hele mooie kaartjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaartjes! Leuk papier, echte herfsttinten.
    Geniet nog van het mooie weer!
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat, ik lees ze met veel plezier!