maandag 8 oktober 2012

Allerlei

Alweer een week en weekend voorbij, wat gaat dat toch hard! Weinig gefreubeld, want druk met werken en verjaardag van manlief dit weekend, dus vantevoren het huis schoon en daarna ook weer natuurlijk. Gisterenmiddag toch nog even wat tijd gevonden om te freubelen, en zelfs nog even op en neer naar Heesch gereden (scrapbookwinkel is ook open op zondag, ideaal). Dus tijd voor wat foto's!


Hert, sneeuwster en sentiment komt uit een nieuwe stempelset van de Kruidvat. Even wat uitgeprobeerd met clear embossingpoeder en inkt. Ik doe dit niet zo vaak haha, zoals je ziet, maar wel leuk om eens wat te kliederen. Al ben en blijf  ik meer het type voor de schone vingers denk ik...


In de scrapbookwinkel gisteren een papierblokje van Simple Stories meegenomen en het bijpassende stickervel. Met de scrapbookvellen van deze lijn kan ik niet zo gemakkelijk uit de voeten op LO's heb ik gemerkt (teveel voorgemaakte rechthoeken) maar het 6x6 blokje is echt ideaal voor "snelle" (kerst)kaartjes!

En tot slot, de laatste keer dat ik jullie ermee zal "vermoeien", maar mijn LSNED-album is klaar!! Daarvoor was ik gisteren naar Heesch gereden, om de ringen te halen. Mijn eerste zelfgemaakte mini-album, en ik ben erg trots dat ik het de hele maand heb volgehouden en hem nu ook echt heb afgemaakt!


Hier nog een weekje werken en dan heerlijk herfstvakantie. Lang leve werken in het onderwijs ;-p
Groetjes Joyce

9 opmerkingen:

  1. Ze zijn zo verschillend, maar toch zo mooi! Echt knappe kaarten!! Proficiat met je album :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaarten. Vooral de eerste (omdat ik graag kaarten met silhouetten zie :-) )
    En whaw, dat mini-album! Mogen we het ook binnenin zien? Ziet er in elk geval prachtig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lijkt me gaaf om zo'n album te maken, de voorkant ziet er al heel mooi uit. Je kaartjes zijn mooi! leuk de grote kerstballen op het tweede kaartje!

    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Knap hoor, een hele maand volgehouden!
    Je kaartjes zijn ook erg mooi geworden!
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kerstkaartjes, bij de eerste vind ik vooral de achtergrond heel mooi! En de tweede vind ik heel mooi samengesteld! Je album ziet er ook fantastisch uit!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke projectjes weer. Vooral de middelste maar zulk papier is dan ook mijn favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een creativiteit! Gaaf ziet het er allemaal uit. Dat middelste papier is echt leuk en met dat touwtje waar de ballen aan hangen is dat echt een toffe kaart geworden.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaarten Joyce. Gaaf de kerstballen en mooi zeg het hert met de maan op de achtergrond.
    Ben reuze benieuwd naar de inhoud van het boekje Joyce!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat, ik lees ze met veel plezier!