zondag 14 oktober 2012

Je bent jarig!

Vandaag tussen alle kerst door maar weer een keer een verjaardagskaartje. Het is er niet echt eentje van het hoogste niveau, gewoon lekker een vanalles-wat kaartje. Frisse kleurtjes, lintje erbij, een vlinderknoopje dat al té lang in de knopenbak lag om gebruikt te worden, pinwheel gevouwen en met versamark wat subtiele bloemetjes op de achtergrond. De lijm van het lintje is nog niet eens droog zie ik, haha. Maar wilde jullie niet nog langer laten wachten. Ben de afgelopen dagen ziek geweest, bleh, niks aan! Áls ik ziek ben (niet zo vaak gelukkig) ben ik meestal één dag goed ziek en daarna is het over. Nu al drie dagen en vandaag is het nog niet helemaal geweldig. Maar dat bankhangen en dag-tv kijken (tell-sell en kookprogamma's als je ziek bent, daar wordt je niet écht snel beter van) dat kwam me echt de strot uit, dus toch maar weer achter de knutseltafel gekropen. De zin begint weer langzaam een beetje terug te komen, dus eens kijken of ik nog wat uit mijn handen krijg...

Fijne zondag! groetjes Joyce

12 opmerkingen:

  1. Hoi Joyce,

    heel grappig kaartje!!Leuk met dat molentje.
    En inderdaad, tussen alle herfst- en kerstkaartjes heerlijk weer even en andere kaart te mogen zien!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kaartje! En beterschap!
    Groetjes,
    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vrolijk verjaardagskaartje met die bolletjes! Veel beterschap!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart geworden! Ook leuk voor een man.. Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O, nee, ziek zijn is niet leuk, je kaartje wel!
    Beterschap

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het begin is weer gemaakt!
    En prima gelukt!
    Beterschap, ik hoop dat je snel opknapt, geen goed begin van je vakantie zo...
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh meid dat is inderdaad niet zo goed! Verzorg je goed en je kaartje vind ik goed geslaagd hoor!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Naar dat je je rot voelt, hopelijk knap je snel op. Je kaartje is erg leuk, mooie blikvanger is dat pinwheel.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou als dit de kaartjes zijn die je maakt als je nog half ziek bent dan ben ik benieuwd naar de kaarten die je nog gaat maken! Vind deze al weer heel leuk hoor!
    Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ondanks dat je ziek was heb je een errug leuk kaartje gemaakt. Leuk dat windmolentje! Beterschap!!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoop dat je je weer beter voelt! Je kaartje is leuk hoor! En ook je kerstkaartjes hieronder!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een snoezig kaartje!! Zo zie je maar weer, scrappen is de beste medicijn! Beterschap met de laatste restjes, het is ook van dat kwakkelweer!
    Groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat, ik lees ze met veel plezier!