maandag 1 oktober 2012

twee kerstkaartjes

Zo, ik kom weer lekker in mijn ritme van freubelen en bloggen. Hoewel het huishouden ook gedaan moet worden. Maar, vandaag al gepoetst, gestreken en het eten al voorbereid (recept klonk heerlijk: zoete kip uit de oven met abrikozen, dadels en honing. Moet wel twee uur in de oven, maar verheug me nu al op de geur).  Nu even bloggen en dan dadelijk nog even de ramen wassen. Das laatste is niet echt mijn hobby, maar het moet zo nu en dan...
Vandaag weer twee kerstkaartjes, allebei in een hele verschillende stijl. Fijne dag iedereen!



Groetjes Joyce

9 opmerkingen:

  1. Hoi bezige bij...
    Leuke kaartjes!
    Mogen we vanavond bij je komen eten? Klinkt lekker!
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo jij bent vlot vandaag en dan nog een heerlijke ovenschotel. Klinkt erg lekker. Je kaartjes zijn goed gelukt! groetjes Mariƫtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Twee mooie kaartjes, vooral de onderste met het vellum!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zooo jij hebt al veel gedaan vandaag. Die zoete kip stond toch in de nieuwe boodschappen?? en was tie lekker?? Je kaarjes zijn TOP!!

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo verschillend maar allebei heel mooi en leuk!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk zijn ze. Ik heb vandaag ook de ramen gewassen. De laatste keer was voor mijn verjaardag. Ik ben 15 juli jarig.....Ik was vergeten dat ik overburen had, hahahah

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuke kaarten zijn het geworden zeg! En dan ook nog al de huishoudelijke klusjes....En ramen wassen, hoeft bij mij niet. De regen wast ze altijd schoon ;-)

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh leuk zeg! Ik vind de 2e persoonlijk de mooiste :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele leuke CAS kerstkaartjes!! Hoe was de kip?? :-)
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat, ik lees ze met veel plezier!