vrijdag 31 augustus 2012

papier opmaken

Ik heb, sinds ik "serieus" aan de knutsel ben, toch wel een lichte shopverslaving bij mezelf ontdekt. Schoenen raken me niet echt, en voor de ALLERlaatste mode ben ik ook niet gevoelig. Maar papier is zo mooi, stempels zijn gaaf, er is zoveel te koop... Toch hou ik mezelf redelijk in de hand hoor (mensen die niet knutselen zullen dat niet zeggen als ze mijn kast zien...) en weiger ik ook nog steeds aan de meeste dingen schandalig veel geld uit te geven. Het moet wel een hobby blijven...
Maar ondertussen groeit de hoeveelheid spullen die ik heb, en wordt de stapel halve papierblokjes steeds groter. Dus ik heb me voorgenomen om mijn twee mooiste (en duurste) papierblokjes van de afgelopen tijd ook écht op te maken. Eentje is die van MME, Lost & Found Breeze. Ik had daar ook de brads en de labelstickers van, en ben er weer eens mee aan de slag gegaan. Ik kan niet anders zeggen, het blijft heerlijk papier.




Voor de oplettende kijker: er zat zelfs een luchtballon tussen... Zomaar... Ik leer het nog wel ooit...

Ik verwacht dat ik er nog zo'n drie kaartjes mee kan maken, voordat het blokje echt op is. Maar, goed bezig al, vond ik zelf. Dus om mezelf te belonen maar meteen een mooie bestelling bij een webwinkel gedaan. Tja dat mooie papier en die korting kon ik niet laten lopen! Of was dat nu net niet de bedoeling? :-p
Groetjes Joyce

10 opmerkingen:

  1. Heel herkenbaar die shopverslaving!
    Erg leuke kaarten geworden. De 3e vind ik het leukst!
    Groetjes,
    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat goed, papier opmaken. Ik ben daar ook zo slecht in. Voordat het papier op is, heb je allang weer iets anders leuks gekocht. Leuke kaartjes en mooi papier!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, het is (kan) een geldverslindende hobby zijn en ik ben ook vrij selectief, maar toch.... op den duur heb je gewoon veel spullen!
    Je kaartjes met de laatste papiertjes vind ik heel geslaagd, vooral de derde vind ik HEEL erg gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaarten joyce, echt superleuk gedaan! Ook die met de luchtballon is erg geslaagd!
    Heel economisch van je op het papier helemaal op te maken, maar zeg nou zelf, het zou toch zonde zijn om een leeg plekje in de kast te hebben...
    (Ik heb net zelf ook een bestelling gedaan ;) hihi)
    Groetjes
    fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zeer herkenbaar, die shopverslaving!!Ook trouwens van die papiertjes die je eigenlijk liever niet wilt gebruiken... Maar ja, er komen ook weer steeds mooie nieuwe series aan en daar moet je toch weer ruimte voor hebben.
    Gave kaartjesserie. Geniet van het weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Laat ik dat nou ook hebben. Hoewel ik mezelf niet helemaal inhoud wat betreft spulletjes kopen. Maar goed voornemen!! Ik volg graag je voorbeeld. Prachtige kaarten, maar die onderste, WAAW, schitterend

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hahahaha, ik dacht dat dat een mannenkwaal was, niet geod zoeken...vind je toch een luchtballon. Goed idee om een blokje echt op te maken en jezelf dan te belonenn door weer een bestelling te doen. jij kunt dat dus ook niet laten...Vooral nu met van die leuke aanbiedingen!!
    Je kaartejs zijn suepr. Zo kom je en van de restjes af en je hebt er weer mooie kaarten bij!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hihi wat een herkenbaar verhaal! Zelf probeer ik ook mijn oude papiertjes op te maken en voorlopig niets te kopen maar ja dan zie ik weer mooie papiertjes zucht........................verkocht. Ik had de luchtballon gezienop kaart nr 1! Mooie serie kaartjes, prachtige zachte kleurtjes.


    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ow zo herkenbaar.. Heb hier ook zo'n verzameling! Ik moet altijd eerst van alles opmaken, maar stiekem komt er alleen maar bij...
    Je kaartjes zijn heel mooi!!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Haha je knutsel-shop-verslaving is zo herkenbaar! Maar wat een mooi papier zeg!! Heel gaaf. En leuke creaties heb je ermee gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat, ik lees ze met veel plezier!