vrijdag 29 juni 2012

nieuw huis

Alweer een verhuiskaartje vandaag, deze keer eentje met een houten huisje. Het label was zo klaar, maar toen moest er nog een kaartje omheen... Ik had een sticker van een groot hek, maar dat paste niet helemaal qua kleur. Toen besloot ik nogal rigoureus om het hekje een ander kleurtje te geven, en heb gestempeld en gekleurd maar het mocht niet baten. Ach, soms pakken dit soort dingen goed uit, soms niet. Dit was zo'n gevalletje "soms niet". Hekje weggegooid, op een ander papiertje een sleutel gevonden, toen die maar uitgeknipt en nu ben ik toch wel tevreden, leuk kaartje geworden. En de hele avond bezig geweest, al zou je dat dus niet zeggen als je het kaartje ziet, haha.




Nu een snel blogrondje, verder met de strijkwas, en daarna (als zoonlief een beetje lang wil slapen) nog wat freubelen. Fijn weekend alvast! Groetjes Joyce

12 opmerkingen:

  1. Hahaha ik moet altijd wel lachen om jouw manier van schrijven. Heel geestig. Het hekje zie ik helemaal voor me. Een hoop geklooi en dan is het toch niet je van het. Heel herkenbaar hoor. Maar De sleutel is een prachtoplossing. Past ook beter bij het thema dan het hekje vind ik. Schattig zeg dat houten huisje. Hele leuke kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En het is nog mooi geworden ook.
    Wij zien niet dat je de hele avond bezig bent geweest.....
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaartje is prachtig geworden... Ondanks het hekje dat ontbreekt! haha
    Erg leuk dat houten huisje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha jaaa herkenbaar, denk je een simpele kaart te maken en dan ben je er nog een hele tijd mee bezig. Mooi het labeltje met huisje en de sleutel past hier perfect bij.

    Fijn weekend,
    Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het kaartje is super leuk geworden !!

    Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk kaartje! Uiteindelijk toch helemaal goed gekomen..
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi Joyce! Dat huisje staat er heel leuk!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou wel geslaagd hoor! Ik heb daar ook wel eens last van. Maar met dit resultaat kun je blij zijn hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaart! Niemand die ziet dat daar zo veel 'geklooi' aan vooraf is gegaan ;) Het resultaat met de grote sleutel is super.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Joyce,

    heel erg leuk kaartje!!! En je schrijft leuk!! als je weet dat dit kaartje zo tot stand gekomen is ga je er toch even anders naar kijken!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ken dit hoor. Ik kijk ook wel eens naar m'n kaartje van; Heeft dit echt zo lang moeten duren? Ja dus!
    Maar je resultaat is erg leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je hebt een erg leuke stijl van kaarten maken! Ik ben gelijk volger geworden!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat, ik lees ze met veel plezier!