woensdag 9 mei 2012

Uitprobeersels

Vandaag een kaartje om wat uit te proberen, ik moet zeggen, ik ben "matig enthousiast" over het eindresultaat... Het uitproberen zat hem in het randje van tape, het stempelen van een randje met een stempel die daar eigenlijk niet voor bedoeld is (die krullen zijn eigenlijk de staart van een vogeltje) en in het gebruiken van pagina's uit een oud boek dat ik met Koninginnedag kocht voor 40 cent. Alle losse onderdelen vind ik eigenlijk wel leuk, maar het is niet echt een spetterend geheel geworden. Maar toch wel een gezellig kaartje, voor meerdere doeleinden te gebruiken. Dit even in afwachting van mijn moederdagkaartje(s), die ik persoonlijk iets beter geslaagd vind. Maar die komen na zondag, anders weten bepaalde kijkertjes (hoi mam) al wat ze kunnen verwachten...
Nieuwsgierige vraag aan jullie, wat doe je met kaartjes waar je niet zo tevreden over bent, plaats je ze wel of niet of je blog, en gooi je wel eens kaartjes weg of probeer je er toch nog wat van te maken? Fijne avond, groetjes Joyce

13 opmerkingen:

  1. Toch leuk hoor! Ik durf ze soms eens weg te gooien maar niet zo dikwijls. Ik plaats ook wel eens een kaartje hoor waar ik niet zo tevreden over ben, het kunnen immers niet allemaal toppers zijn hé!!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ken dat gevoel, een kaartje is klaar en je vindt het toch niet helemaal top. Als ik nu wel eens terug kijk naar alle kaartjes op mijn blog ben ik ook niet over alles even enthousiast. Maar weggooien... een heel enkel keertje. Of ik sloop de boel en begin opnieuw. Maar met jouw kaartje is toch niets mis?! Mooi van kleur, hoor.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gewoon plaatsen en denken 'morgen beter' :) Het kunnen inderdaad niet allemaal toppers zijn en uit onze 'fouten' leren we he.
    En soms worden de kaartjes waar ik zelf niet zoveel in zie het best onthaald, heel raar.
    Deze mag er zijn hoor, niet te streng zijn voor jezelf!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind hem ook best mooi, de kleuren passen ook mooi samen!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Niet zo streng zijn, vind je kaart mooi. Leuke materialen heb je gebruikt, mooi de vierkantjes uit een oud boek met postzegelrand. Ik gooi geen kaartjes weg, soms blijft een kaartje heel lang in mijn bak staan en dan "sloop" ik het en herbruik ik er weer wat van. En ik plaats ook wel eens een kaartje waar ik niet zo tevreden over ben.

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind je kaart geweldig geworden!
    Leuk die kleurencombinatie & de combinatie van materialen (oud boek- tape).. Je mag best tevreden zijn.
    Vaak als ik niet zo te tevreden ben over een kaart, leg ik deze tijdens het freubelen al aan de kant en ga er een andere keer mee verder, als ik iets meer inspiratie heb.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ken dat gevoel van zelf niet tevreden zijn en dan zijn je volgers enthousiast hahaha. Ik vind je kaart erg leuk. Mooi de stempeltjes langs de rand. De kartelrandstansjes met de bloem vind ik ook enig. Mooie kleurencombinatie. Ik had alleen het tape wat strakker geplakt denk ik, maar ik vind je kaar zeker wel geslaagd!!
    Wat doe ik met mijn "niet-tevreden-over-kaarten". Ik stop ze in een doos, stuur ze naar mensen die hem toch in de bak gooien, haal em weer uit mekaar of hij gaat de bak in, maar dat gebeurt niet zoveel.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb hem even vergroot. Ik vind het een gave kaart! De tinten zijn super bij elkaar en er zit een heel mooi evenwicht in. Maar ik herken wel wat je zegt.
    Ik stuur mijn voor mezelf minder geslaagde dingen ook naar mensen die ze toch weggooien of sloop de boel weer. Soms wel op mijn blog, soms niet. Ligt aan het gehalte van "niet geslaagd":)

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey Joyce,
    Leuke profielfoto!
    Ik vind je kaartje ook geslaagd. Het bloemetje komt wel erg naar voren omdat deze zo wit is. Misschien dat je de randjes wat bruin kunt maken. Ik zou deze zeker niet weggooien, vind m wel mooi!
    Als ik kaartjes niet mooi vind gooi ik ze weg, maar dan moet het wel echt heel erg zijn!! In eerste probeer ik er nog iets van te maken, of de materialen te hergebruiken. Ik zet niet alles op mijn blog. Maar soms is het wel leuk om toch reactie's van andere creatievelingen te krijgen om nieuwe ideeën op te doen. Dit is dan bij kaartjes die ik zelf mwah vind :(
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Joyce,

    Allereerst even dit: ik zag op het blog van Kristina Werner een cupcake-papiertje kaart! Ze zegt dat ze het zelf heeft bedacht maar volgensmij heeft ze wat Nederlandse blogs bezocht haha!

    En dan een eerlijk commentaar op je kaart. Ik vind zelf de "postzegeltjes" wat donker uitgevallen, verder vind ik de indeling leuk! Zelf plaats ik geen kaarten waar ik zelf niet tevreden over ben, die belanden meestal in de prullenbak of ik sloop ze om er wat anders van te maken....ben benieuwd naar je moederdagkaart, ik moet nog beginnen!

    Groetjes,
    Marot

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind het geen misse kaart hoor! misschien een beetje druk..maar dat is persoonlijk..
    Ik gooi nooit een kaart weg, meestal leg ik ze in de schuif en zie wel wat er van komt... toch is het geen leuk gevoel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Toch wel een leuke kaart Joyce!
    Ik gooi ook geen kaarten weg, maar leg ze opzij en soms kom ik op een idee om er iets aan te verbeteren. Meestal plaats ik ook geen kaarten op mijn blog waar ik niet echt tevreden over ben.
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind h'm absoluut leuk!! Dat dacht ik gelijk dat ik h'm zag, en ook nadat ik h'm beter had bekeken!
    Maar ja, wie heeft dat niet! Ja en ik zet deze ook op m'n blog, of het moet echt vreselijk zijn. Vaak leg ik ze opzij, en ga soms weer verder, maar heel af en toe gooi ik h'm als t te lang duurt weg!
    Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat, ik lees ze met veel plezier!