woensdag 2 mei 2012

knoopjes

Ik zag deze week bij C@ro ontzettend mooie kaartjes voorbij komen die ze maakte aan de hand van sketches van A Year in Cards. Dit is een serie geweest op de Amerikaanse site Two Peas in a Bucket, weliswaar in 2009 maar de filmpjes en sketches zijn nog steeds te zien. Al klikkend en surfend (zo gaat dat...) kwam ik bij de sketches van December 2009, waarbij knoopjes voor de dag komen. Bij gebrek aan inspiratie, vooral als het gaat om knoopjes, heb ik de voorbeeldkaarten schaamteloos gelift, want ze zijn gewoon té leuk. Door eigen knoopjes en andere kleuren zijn het toch unieke kaarten geworden. En als jullie het niet doorvertellen, weet niemand dat ik ze gelift heb, ssst... ;-p



Nummer drie van de sketches maak ik vast ook nog een keer, maar nu eerst aan de slag met het papier van Echo Park: This & That Graceful. Ik heb al op een aantal blogs kaarten met dit papier voorbij zien komen, en nu het pakket (ja, ik heb mezelf getrakteerd op het hele Collection Pack) met papier, stickers en borders zo voor me ligt, mjammie, kan niet wachten om aan de slag te gaan! Fijne avond! Groetjes Joyce

13 opmerkingen:

  1. Hey Joyce,
    Erg leuke kaartjes! Ik kende ze nog niet dus doe gewoon net alsof je ze zelf hebt bedacht!
    Ik ben benieuwd naar je papierpakket, het zegt me niets maar ik zie het binnenkort wel een keertje "live"...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Knoopjes doen het altijd goed!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahaha.. ik zeg niks!
    Behalve dan dat ik jouw kaartjes met knoopjes echt ERG gaaf vind!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hihihi daarom noemen we pikken gewoon liften! Nou ik vind ze enig! Hartstikke gaaf meid. Je weet het weer leuk te brengen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk toch liften, wij zijn er gék op!! haha!!
    Top kaartjes als je het mij vraagt!
    Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind ze super leuk geworden! Lekker vrolijk en een heel goede manier om van je knopen af te komen... Ga snel aan de slag met dat mooie papier... ik kan niet wachten!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Enig!! wat zijn ze leuk!! Van liften leer je nieuwe technieken en andere creativiteit. Alleen maar een eer voor de maker toch!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat voor een kaartje je al niet kan maken van wat knoopjes. Prachtig verzonnen!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een toffe kaartjes! Ik vind vooral die onderste helemaal top.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey Joyce,

    Dat zijn 2 super mooie kaarten.

    Groetjes Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaartjes Joyce, knoopjes zijn altijd leuk om te gebruiken!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat, ik lees ze met veel plezier!