maandag 7 mei 2012

tapejes (spreek uit: [teep-jes] )

Volgens mij is het geen Nederlands woord, maar de rolletjes gekleurde plakband die ik bij de Hema kocht, kan ik toch niet anders omschrijven dan tape-jes. Ze zijn heel schattig, zijn een goedkope versie van het bekende masking tape en superhandig om snel een kaartje mee te maken! Ze zijn vast niet zo goed/mooi/kwalitatief/enz... als echte (japanse) masking tape, maar ik ben er heel blij mee. Lekker scheuren en plakken, voor een klein prijsje! Ik zag ze op het blog van Kim en heb er 3 Hema's voor moeten aflopen (echt waar!) om ze aan te kunnen komen, maar ik heb ze dan toch, en maakte er tot nu toe twee kaartjes mee. Simpel, maar vrolijk!



Groetjes Joyce

16 opmerkingen:

  1. Leuk zeg, vooral die onderste! Altijd gaaf wanneer je voor weinig geld iets op de kop weet te tikken dat je bij het scrappen kunt gebruiken.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk! Zowel de kaartjes als de tape!
    Bij welke Hema is het gelukt? of ie het daar nu ook op?
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou, die waren de zoektocht meer dan waard, en wat een superleuke kaartjes heb je ermee gemaakt!

    Groetjes,
    Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Groot gelijk, hoor! Je kunt wel alles najagen wat er nieuw is, maar als het betaalbaar is... doen!
    Je kaartjes ermee vind ik heel erg leuk! Als wit liefhebber vind ik vooral de onderste erg mooi, maar dat wil niet zeggen dat ik die eerste niet gaaf vind. Want... dat istie wel!!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Joyce,

    wat een goed idee van je! Wij hebben een heel kleine Hema (ik ben allang blij dat we er één hebben) dus dat zal wel niet te koop zijn bij ons. Maar ik houd het in gedachten. Het ziet er super uit!!

    groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuke kaartjes Joyce, het moeten niet altijd dure scrapspullen zijn!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk! Ik ben fan van de wimpeltjes!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke tape in prachtige kleuren. Je maakte er al meteen heel mooie kaartjes mee! Ik zie ook een mooie nieuwe foto in de kantlijn geloof ik. Top!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk gedaan en een goed idee om er vlaggetjes van te maken!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk joh dat tape! Enige kaartjes, vooral de tweede vind ik gaaf.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat zijn die leuk! En zo vrolijk ook. LEuk dat je dat met teepjes deed!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. O zo leuke kaarten met super leuk tape!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super leuk dat je 2 varianten hebt gemaakt, ik vind die met de vlaggetjes persoonlijk het leukste :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gaaf spul dat tape! En die vlaggetjes geven me gelijk weer inspiratie! Vind allebei je kaartjes erg mooi geworden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Op naar de Hema want jij hebt er toch welmooie kaarten mee gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat, ik lees ze met veel plezier!