dinsdag 31 januari 2012

A star is born...

Hèhè, even tijd gevonden voor een nieuw bericht. Zoals voorspeld was het een erg gezellig, maar druk weekend (met uitloop naar de maandag). En daarna natuurlijk weer een dag de tijd nodig om alles weer op orde te krijgen. Maar ik heb nog wel even tijd gevonden voor een kaartje. Een geboortekaartje dit keer. Misschien niet echt meisjeskleuren op het eerste gezicht, maar dit kaartje is afgeleid van het originele geboortekaartje, dat de stijl had van een Amerikaanse vlag.
Het rood komt op de foto niet zo mooi over, het is in het echt wat roder. Ik ben nog niet helemaal tevreden. Ik denk dat ik nog wat ga toevoegen om hem op te pimpen, beetje "aankleden". Misschien een lintje, of nog wat kleine gekleurde sterretjes hier en daar. Ik laat het natuurlijk zien als ik hem nog verander. Als jullie nog tips hebben, hoor ik die graag!
Groetjes Joyce

5 opmerkingen:

  1. Ik vind het wel leuk zo met al die sterretjes! En met de naam erop wordt het extra persoonlijk!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi strak kaartje, ik ben altijd geneigd om er meer op te plakken haha! Misschien een lintje of touw?? Maar als het geboortekaartje ook strak was zou ik het zo laten..............

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Joyce,
    Mooi kaartje, ik vind het zo wel mooi! Lekker strak, en met de naam en dezelfde tinten als het geboortekaartje extra bijzonder!
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is zo ook al mooi! Misschien inderdaad touwtje, of wat accentjes op de ster? Maar zo laten is ook prima hoor.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Joyce,

    Ik ben Bianca van der Walle.
    En ik ben degene van wie het originele geboortekaartje is...
    Ik werk samen met jou moeder in het ziekenhuis en kreeg afgelopen week van haar dit mooie kaartje en dan nog iets extra gepimpt. Ik zal je zeggen: wij vinden hem geweldig!!!
    Echt heel origineel. Zoals hij hierboven staat was hij ook al mooi, maar hoe hij nu bij ons in de kamer hangt vind ik hem nog mooier. Misschien dat je die foto er ook ff op moet zetten.

    Bedankt,

    Grtjs Bianca en Evi

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat, ik lees ze met veel plezier!