zaterdag 21 januari 2012

Liftchallenge #8 : Joepie!

Vandaag mijn deelname aan liftchallenge #8 (voor mij deelname #2, en een echte challenge...) De kaart gelift moest worden is deze prachtige kaart van Ingrid Danvers:

Een hele mooie kaart, en toch eigenlijk niet zo heel moeilijk om te liften. Maar ik moest het mezelf per se weer moeilijk maken (tja) en heb ervoor gekozen om het papierblok Kraft Funday van My Minds Eye te gebruiken. Dat is erg stoer papier met veel verschillende kleuren. Maar het bleek erg moeilijk om de vele kleuren bij elkaar te laten passen. Ik heb alles gisteren zelfs weggelegd, maar vandaag toch nog een poging gewaagd. Ik kwam op het idee om het lint als randje bij de bloem in het midden te gebruiken en uiteindelijk ben ik er toch wel tevreden over de compositie. Máár (toch een kleine maar), ik heb op het laatst besloten om met de Perlen Pen wat parels toe te voegen, dat had ik misschien toch niet moeten doen. Ze passen niet helemaal qua kleur en zijn misschien een beetje teveel van het goede. Tis nu in elk geval geen mannenkaart meer, haha.
Bericht stond er gister al op, maar heb
de foto nu even vervangen door eentje "bij daglicht"
Geniet van je weekend, groetjes Joyce

7 opmerkingen:

  1. Ik vind de kleuren prachtig maar ik hou van donkere, warme tinten dus voor mij zit dat zeker goed! Ik vind het een zeer mooi resultaat, je werk wordt beloond meid!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. `Nou het is goed gelukt hoor, Joyce!! Het papier is idd donker, en best lastig om te verwerken, heb 't zelf ook. Maar je moet af en toe doorzetten, en kijk naar het resultaat! Heel mooi. Ook met parels, voor een man geschikt.
    Heel leuk dat je meedoet!
    Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi geworden hoor, het is een leuke lift waar je toch wel veel kanten mee op kunt.

    Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is zeker goed gelukt. Ik vind je papierkeuze erg geslaagd en die perlen maken het juist af. Geeft helemaal niet dat het een ander tintje is, dat geeft het nou juist wat meer oempf, als je begrijpt wat ik bedoel. Mooi gedaan!
    Bedankt voor het meedoen met de liftchallenge.
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Joyce,
    Wat een mooie kaart heb je weer gemaakt!
    De Perlenpen geeft net een beetje bling, ik vind het wel mooi zo.
    En wat leuk dat Mike ook reageert! Ik voel me zeer vereerd!
    Groetjes Ellie
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou ik vind ´m super geslaagd hoor! Soms laat papier zich niet zo makkelijk combineren, maar het is je gelukt. Wegleggen is af en toe nodig! Wat betreft de parels, daar kun je soms in doorslaan, maar op deze kaart vind ik het niet te veel hoor!

    Leuk dat je weer meedoet met de liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind hem mooi geworden, leuke combinatie met dit papier. Ook de parels erop vind ik leuk, hoor! En al net zo leuk is het dat je meedoet met ons! :)

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat, ik lees ze met veel plezier!