maandag 9 januari 2012

2e challenge: DCL

Hoi, vandaag een kaartje voor vrienden die hun tweede kindje verwachten. Ik ga hiermee meedoen aan mijn tweede challenge, ik heb namelijk gebruik gemaakt van de schets van Dutch Card Lovers. Dit was eigenlijk een hele eenvoudige schets, maar de voorbeelden die erbij stonden waren zo mooi en creatief, dat ik het lastig vond om mijn eigen kaart een beetje "op te leuken". Uiteindelijk gekozen voor jute achter de tag, en een extra vlinder erop geplakt, zodat er wat diepte in kwam. Verder heb ik de strook met vlinders gemaakt door met Versamark te stempelen, en hier vervolgens met een watje met wat pastelkrijt op te deppen. Ik was verrast door het leuke resultaat, mooie heldere kleuren. De stempel is er een van Eline's huis (Vintage), de tekst luidt eigenlijk: "Een lief klein babietje is geboren" Ik heb "is geboren" afgeplakt met een stukje plakband, vervolgens de stempel beinkt, de plakband er weer afgehaald en gestempeld. Daarna "op komst" toegevoegd met leuke mini rub-ons van Doodlebug.
Vanaf morgen weer werken, is het "luxe leventje" van vakantie weer voorbij.
Fijne week gewenst, groetjes Joyce

10 opmerkingen:

  1. Mooi Joyce, leuk dat jute erachter, het geeft je kaart net dat beetje meer! Succes met de challenge!

    Groetjes,
    Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooi kaartje Joyce!!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk! Dat ruitjespapier is tof zeg! Je vlinders zijn ook goed gelukt! mooi!
    Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig. Ik vind het erg mooi dat je de stook hebt bestempeld met vlinders en juist eentje hebt uitgeknipt en verhoogd. Geeft een mooi effect. Het jute erbij vind ik gaaf.
    Bedankt voor het meedoen met DCL!
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Woow, erg mooi kaartje!! Dat ruitjespapier is super zeg! Mooi de gestempelde vlinders, mooi ook het jute wat je onder gebruikt hebt.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje hoor bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een goed idee om die tekst zo aan te passen, leuk! Ik vind het een stoer en schattig kaartje geworden, mooie uitwerking van de sketch! Je vermaakt je goed in blogland volgens mij?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg creatieve kaart Joyce, prachtig resultaat.
    Bedankt voor het meedoen met DCL.

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk gedaan door diepte te creeeren om een vlinder op te hogen. Ook de tekst vindt ik leuk gedaan zo. :)
    Bedankt voor het meedoen emt de DCL.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. prachtige kaart leuk gedaan met die vlinders
    bedankt voor je deelname aan DCL
    groetjes miriam

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat, ik lees ze met veel plezier!