woensdag 1 februari 2012

Before & after

Zoals gezegd was ik nog niet helemaal tevreden met het kaartje van gisteren. Ik heb hem daarom even "gepimpt". Zie hier, before...
& after...
Ik heb de achtergrond geverfd met waterverf. Het kaartje is hierdoor wat minder strak van ontwerp, omdat de waterverf het wat "vlekkerig" maakt, maar de kleur en achtergrond past wel beter bij het thema Amerikaanse vlag.  Ik bleek tussen mijn verzameling knopen nog een bedeltje van een ster te hebben, paste hier perfect bij. Nog wat losse sterretjes, en nu is dit kaartje meer naar mijn zin! Zijn jullie het met me eens? Groetjes Joyce

7 opmerkingen:

  1. Wel, het is goed gelukt! Héél mooi geworden!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is sprekender geworden! Knap gedaan!
    Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal mee eens, hij is super, knalt eruit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het kaartje is nu idd wat mooier van kler en leuk het touw met ster bedeltje. Helemaal af nu.

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het kaartje is inderdaad wat leuker geworden.. Door de kleuren vallen alle 'elementen' wat meer op. De sterretjes en het bedeltje maken de kaart af! Leuk gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vond de eerste al schitterend,Had niets meer bij gehoeven! nummer 2 is ook prachtig, maar dan had ik die liever met een jongensnaam gezien.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat, ik lees ze met veel plezier!