vrijdag 15 februari 2013

Nadine-lift

Pas zag ik bij Nadine deze geweldige kaart. Hij viel me meteen op. Aparte vorm (doe ik niet vaak) geweldige kleuren, allerlei laagjes en een leuke layout.


Aangezien Nadine (mede-oprichtster van het liftchallenge-blog) zelf ook niet vies is van een potje liften (wat haar overigens geweldig afgaat!) durfde ik het wel aan om haar kaart als voorbeeld te gebruiken. Gisteren kwam een vriendin langs en allebei hebben we een eigen versie gemaakt van deze Nadine-kaart.

Hierbij de versie van vriendin Josien (helaas (nog?) geen eigen blog):

En mijn versie:

Echt een leuke kaart om te maken, weer eens anders dan ik gewend ben met al die laagjes!

Ziezo, nog even terug aan het werk (verslag schrijven, bleh), en dan lekker weekend. Geniet ervan!
groetjes Joyce

12 opmerkingen:

  1. Gaaf gelifte kaartjes dames! Het was ook een te gekke kaart van Nadine!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat liften is jullie goed afgegaan! Nadine had een mooi voorbeeld gemaakt, maar jullie exemplaren mogen er ook zijn. Je vriendin heeft talent (jij natuurlijk ook).
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk gelift, door jullie allebei! Nadine maakt dan ook zeker inspirerende kaarten.
    Misschien kun je Josien nog overhalen (is mij met mijn vriendin Nella nog niet gelukt...)
    Groetjes en een fijne vrijdagavond,
    Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow super mooi, allebei! Enne misschien tijd voor Josien om ook een blog te beginnen! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik voel me vereerd dat je mijn kaartje hebt gekozen om te liften, super leuk zeg! En wat hebben jullie het goed gedaan! Een heerlijk zomerse kaart van je vriendin (die we natuurlijk graag verwelkomen in blogland binnenkort ;)) en een stoere van jou met een heel leuke zijkant!!! Leuk leuk leuk! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die van Nadine was idd super en een gaaf model. En liften is leuk!! Mooie kaarten hebben jullie gemaakt, erg goed gelift!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze was me ook opgevallen bij Nadine! Jullie hebben dit super gedaan!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh Joyce, dat is een leuk idee zeg! Ik vind ze allebei erg goed gelukt! Gezellig om dat samen met een vriendin te doen.
    Geniet van je weekend!!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk! Vond Nadine duidelijk ook. Jullie hebben haar kaart knap gelift!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Allebei heel erg leuk! Het is inderdaad een leuke kaart om te liften :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dank jullie wel voor jullie leuke reacties. Toch zelf ook maar even een blog gemaakt, al zal ik waarschijnlijk niet zo actief en creatief zijn als Joyce.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat, ik lees ze met veel plezier!