zaterdag 2 februari 2013

Have a beautiful day

Bedankt voor jullie leuke reacties op mijn aanschaf! Zo te lezen is het echt iets dat al veel dames in hun bezit hebben en wat veelvuldig gebruikt wordt, dus ik denk dat het een goede investering is geweest!
Natuurlijk meteen nog wat verder gespeeld, en weer een kaartje om te laten zien.


Papier is van Echo Park This & That. Ik had het hele collection-pack, maar die begint aardig op te raken. Toch zitten er nog genoeg restjes en leuke stickers in om nog wat kaarten mee te maken. Dit vrolijke kaartje is begonnen met het stukje papier met de bloem erop en de "beautiful" sticker. Daar heb ik de rest omheen "gebouwd". Ik vind het roze en blauw/groene uit de collectie zo'n vrolijke kleuren, fijn om mee te werken


Een kort berichtje vandaag, vanavond naar de pronkzitting in het dorp. Wordt vast, zoals elk jaar, een avondje lekker lachen! Fijn weekend,
groetjes Joyce

11 opmerkingen:

  1. Een pronkzitting? Nooit van gehoord! Veel plezier. Je kaartje is leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heeft vast iets met carnaval te maken? Voor mij geheel onbekend, maar ik woon dan ook in de kop van Noord-Holland, waar de kermissen weer meer berucht zijn haha. Je kaartje is in ieder geval weer erg leuk. Gaaf papier blijft het!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaartje is heel leuk!! Ik heb je vorige blogpostjes ook gelijk gelezen en las dat je de cuttlebug hebt aangeschaft. Ik kan me voorstellen dat je daar súper blij mee bent.....ik kan hem ook nit meer missen. Je eerste kaartje is een groot succes!
    Veel plezier bij het gebruik van de cuttlebug!! Eneh.....gewoon in je eigen stijl blijven, die is top.
    Groetjes Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt prachtig om 'beautiful' heen gebouwd! Echt een mooie kaart. De kleuren zijn inderdaad tof.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk je kaartje!! En ha, die Cuttlebug! Heb h'm inmiddels járen en kan h'm niet meer missen. ik spaar voor dat soort grote uitgaven en dan is het zo leuk om te kopen!!
    Je zal er zeker geen spijt van krijgen. Veel plezier er maar mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg leuk kaartje Joyce!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Kijk, nog zo'n leuke kaart met behulp van je nieuwste aanwinst gemaakt. De LO is er eentje om te onthouden (pff, of dat lukt? Anders kijk ik toch gewoon weer hier...hihi)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik kan meteen wat van je leren ook. Zolang ik mijn cuttlebug had, heb ik zelden gebruik gemaakt van mijn belachelijke voorraad embossfolders. Omdat ik niet wist hoe ze te gebruiken. Maar ik krijg inspiratie.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat, ik lees ze met veel plezier!