woensdag 18 juli 2012

challenge #6 Mi CAS Su CAS





Mijn verzoeken (en die van velen met mij) zijn verhoord, het is hier zowaar droog en een voorzichtig zonnetje piept achter de wolken vandaan. Snel naar buiten om ervan te genieten. Maar eerst nog even mijn kaartje voor de Mi CAS es Su Cas challenge. Een kleurenchallenge deze keer




Veel kleur voor mij, meestal ben ik niet zo uitbundig qua kleur in een CAS-kaartje. Maar het is me gelukt! 



Embossing met wit, daaroverheen roze en blauwe inkt. Boven en onderop de kaart nog een randje met hartjes geëmbost met clear-poeder, maar dat is niet zo goed te zien. Ik wilde het in detail op de onderste foto laten zien, maar het komt niet echt over zie ik. Ach ja, voor de speurders onder jullie...
 Als je nu naar het MCSC-blog gaat, zie je ook dat er een candy wordt weggegeven bij 200 volgers. En de teller staat nu op 197...

Er volgen snel nog meer CAS-kaartje van mij. Maar nu eerst op naar buiten, kom maar op zon!
groetjes Joyce

15 opmerkingen:

  1. Mooi gedaan zo met die vlinder. Ben benieuwd naar de volgende.
    hellepu....is ook leuk georden, leuk al die stukjes bij elkaar.
    Groetjes,
    Nelleke
    Geniet van het weer, alleen waait het hier heel erg hard.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooie kaart! En... ik heb de hartjes ontdekt! Leuk gedaan trouwens! Goed hé, eindelijk een beetje zon!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zon? Zon? Waar?! Hier plenst het wederom!!
    Je kaartje is een ieder geval een klein zonnetje in deze donkere dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie weer van jou! Bedankt voor de reclame, nog 3 te gaan idd. spannend! Leuk dat je weer mee doet met MCSC. Het zonnetje begint hier nu (15.00) pas echt goed te schijnen. Er hingen hier de hele dag nog dikke donkere wolken boven ons hoofd, met een wel aangenaam temperatuurtje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dat je met deze prachtige kaart weer meedoet met MCSC! Mooi gedaan die vlinder!
    Hier is het best aangenaam qua temperatuur, alleen winnen de wolken het toch nog grotendeels van de zon...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wat vind ik je kaart weer mooi! Tof!
    Inderdaad niet meer zo lang te gaan tornde give away eruit gaat.
    Bedankt voor je mooie inzending bij MCSC.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel knap gedaan en super dat je deelneemt aan de challenge van MCSC, bedankt hoor!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik woon vlak bij Cornelie, so no sunshine at all in de kop van Noord HOlland!!! Stuur je het op?

    Je kaart is leuk zeg! Mooi CAS en kleurig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beautiful CAS card especially with the butterfly :)

    horse racing betting

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo mooie kaart,bedankt voor het meedoen.gr.Nel gastdesigner

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg leuk gedaan! Bedankt voor je deelname, liefs Lianne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Helemaal toppie, jouw kaart! Leuk dat je weer meedoet!

    Groetjes,
    Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw, wat een mooi en stijlvol kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat, ik lees ze met veel plezier!