zondag 12 februari 2012

Herinrichting en kaartje: jarig

Eerst even iets over mijn knutselspullen, ik had me bij ons thuis ondertussen al 1/3 van onze totale dressoirkast in de kamer toegeëigend (twee ruime planken), maar dat was niet genoeg... Ik moest steeds meer gaan "proppen" en dat was niet erg goed voor m'n papier. Bovendien zit ik meestal te knutselen aan de tafel in de woonkamer, waar ik mijn spullen niet kan laten liggen. Zodoende was ik ondertussen meer tijd kwijt met het opruimen en inruimen van de kast om alles er weer netjes in te krijgen dan dat ik kon besteden aan knutselen...  Gelukkig hadden we boven nog een klein kastje staan met bijna niets erin. Die spullen eruit en op zolder gelegd, kastje naar beneden, computerkamertje (kamer klinkt groot, ruimte van 2x2 grenzend aan de woonkamer) een beetje heringericht zodat het kastje erbij kon. Toen ook maar meteen het bureau opgeruimd, de computer wat opgeschoven met nu als resultaat dat ik veel meer kastruimte heb, en dat het computerkamertje nu ook min of meer als knutselplekje kan dienen. Helaas is het er nu nog vaak erg koud (slecht geïsoleerd en geen aparte radiator), maar met een kacheltje erbij gaat het best.

Natuurlijk heb ik ook maar meteen gebruik gemaakt van mijn nieuwe knutselplekje, dus ook een nieuw kaartje vandaag. Deze keer eentje geïnspireerd op een kaartje dat ik deze week bij Nadine zag. Ik vond het meteen al een superleuk ontwerp! Ik heb er natuurlijk wel een beetje mijn eigen draai aan gegeven.  Hij is iets soberder dan de (mooie!) versie van Nadine, maar mijn versie is voor een man én moet met de post, dus ik wilde hem niet té vol plakken. Het label van ribbelkarton op mijn kaart hing als label aan een knuffelbeest dat ik pas kocht. Zo komt alles van pas! Fijne week weer, en let op als je morgen de weg op moet, 't schijnt erg glad te zijn/worden! Groetjes Joyce


7 opmerkingen:

  1. Mooie kaart geworden! En heerlijk wat meer ruimte om te hobbyen..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je nu een eigen plaatsje hebt, dat hoeft niet groot te zijn. Erg mooie kaartjes zag ik hier de afgelopen tijd passeren!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik herkende het kaartje meteen! Heel erg leuk dat je Nadine haar naam noemt!!
    Jouw uitvoering is ook erg mooi, zeker voor een man!
    Heerlijk je eigen plekje!! Genieten.
    Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wie wat bewaart!! Je kaart is gaaf, zou heel goed ook een mannenkaart kunnen zijn, door het leuke ribkarton label heeft het iets stoers.
    Fijn dat je iets meer hobbyruimte hebt nu!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel leuke mannenkaart Joyce!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha, ja idd. Ik dacht ook meteen aan Nadine. Maar toen zag ik jouw naam erbij staan! Erg mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat, ik lees ze met veel plezier!