zondag 27 april 2014

Waterverf



Waterverf is hot. En meestal ben ik niet zo van wat "hot" is, maar deze trend past wel in mijn straatje: goedkoop, lekker kleurrijk en niet zo heel moeilijk. Dus gisteren het waterverfdoosje dat ik nog van mijn kindertijd heb, erbij gepakt, een dun kwastje en een bakje water, en oefenen maar. Na wat oefenletters bleek het boven verwachting leuk en inderdaad niet eens zo heel moeilijk!


Maar meteen wat kaartjes gemaakt, want dat komt er anders weer niet van (ik ken mezelf ;-p)

Een stukje tape en wat My Minds Eye papier

Ook nog een stukje twine gevonden...  

En hier papier van Simple Stories Daily Grind gebruikt.

En ik heb nog meer tekstjes liggen, dus binnenkort deel 2 van mijn waterverf-experiment!

Groetjes Joyce

12 opmerkingen:

  1. Leuk en lekker vrolijk! En volgens mij is dat ook de bedoeling van trends,'je pikt op wat je leuk vind en laat t liggen als het niet bij je past. Toch?! Deze is leuk en lekker met je eigen draai ingevuld, heel tof resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Whaw, wat is dat knap gedaan zeg! Super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He JOyce, wat heb je dat super gedaan zeg! Heerlijk vrolijk, ik hou er van, en dat vind ik nu ook van trends, je pakt gewoon wat dingen op waarvan je denkt dat vind ik nou leuk, niks dure dingen kopen, daar hou ik nou van. Jij bent heerlijk in de weer geweest, ik kijk uit naar volgende experiment. groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gedaan, Joyce! Lekker vrolijke kleuren gecombineerd!
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk Joyce! Mooie kleuren en netjes geschreven hoor!!

    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geslaagd experiment als je het mij vraagt! Lekker vrolijk en kleurrijk. Vind vooral de bovenste erg gaaf.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, wat netjes kun jij schrijven met een penseel!
    Je kunt deze leuke en vrolijke kaarten mee laten doen aan de challenge van Bij Oma Dee: Watercolor :-)
    Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha Joyce,
    wat een enige kaartje heb je gemaakt. Brengt em op een idee. Die waterverfdoosjes staan ook bij mij in de kast. Wie wet zie je wel kaartjes van mij door jou geinspireerd op mijn blog.
    Nette letters hoor!!
    En meteen heel vrolijke kaartje zo bij elkaar!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super die letters, lijkt me niet makkelijk om dat met een penseel te doen. Prachtige kleurrijke kaartjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit is ook al zo'n mooie creatie. Super goed
    gecraped! Ik ben benieuwd naar je nieuwe uitspatting

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Waaw, ze zijn zeer goed gelukt. Ziet er mij niet simpel uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat, ik lees ze met veel plezier!