zaterdag 12 april 2014

ja, ook hier...

... een Card-in-a-box! Wat een leuk ontwerp! Ik maakte hem ook aan de hand van Cornelie's tutorial. Verrassend makkelijk en een heel gaaf effect. Mijn eerste exemplaar maakte ik voor mijn zusjes verjaardag. Gisteren was haar feest, dus nu kan het resultaat op mijn blog. De ooh's en aah's vlogen gisteren in het rond, dus ik denk dat ik nog maar eens vaker aan de slag ga met dit ontwerp!



Veel van de materialen zijn van Stampin' Up. Ik had nog nooit met materiaal van hen gewerkt, maar ik had van Ingrid een pakketje gekregen. Zij is sinds kort demonstratrice en omdat ik mee had gezongen tijdens de doop van hun dochtertje, kreeg ik een knutselpakketje cadeau. En dat is natuurlijk helemáál niet vervelend! Ik moet zeggen, Stampin' Up heeft me in positieve zin verrast. Wanneer ik het vaak voorbij zag komen vond ik de spullen mooi, maar ook zo... tja, hoe moet ik dat zeggen, netjes. Af. Alles past perfect bij elkaar. Dat is natuurlijk geweldig, maar ik werd er een beetje zenuwachtig van. Ik heb er lol in om verschillende spullen bij elkaar te zoeken en daarin creatief te zijn, en ik had het gevoel dat hierbij een beetje weg zou vallen. Maar met zo'n knutselpakketje zag ik toch dat ik het ook kon mixen met spullen die ik al had, en er mijn eigen draai aan kon geven. Misschien toch die catalogus nog maar eens goed bekijken...

Fijn weekend!
groetjes Joyce

8 opmerkingen:

  1. Erg mooi jouw Card in a box...ik zie ze veel voorbijkomen en het ziet er zo ingewikkeld uit, maar misschien moet ik me er toch eens aan wagen! En wat Stampin' Up! Betreft, leuk dat je positief verrast bent! De spulletjes zijn trouwens ook heel goed te combineren met andere merken hoor ;-)!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Joyce!
    Tsja, ik had de kaart al gezien, errug leuk! En de catalogus staat ook boordevol ideeën en tips, dus ook gewoon leuk voor de heb! Mocht je hem willen hebben, dan stuur me maar een mailtje, voor € 5,00 kan je er een kopen bij me!

    Groetjes en een fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihihi. Ja, langzaam krijgen we toch iedereen verslaafd... heel leuk je box. Ik heb me er ook pas aan gewaagd en het was eigenlijk zo simpel. Had ik me daar zorgen over gemaakt???

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een heel erg geslaagde kaart !
    fijn weekend,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuk geworden! SU is een tof en mooi merk. Maar je bent pas origineel als je het juist met andere merken combineert vind ik dan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Héél mooi, ik heb er al verschillende zien voorbijkomen, het zag er redelijk moeilijk uit, maar misschien moet ik het gewoon eens proberen.
    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is inderdaad een erg leuk modelletje. Je hebt er een lekker vrolijke variant van gemaakt.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat, ik lees ze met veel plezier!