donderdag 27 juni 2013

Washi week #2

Welkom bij de tweede dag van mijn Washi-week, geïnspireerd door de washi-challenge bij Crazy for CAS.
Deze keer een kaartje met wat meer tape, en wat voller ook (nog CAS genoeg?).


Wisten jullie trouwens dat je Washi-tape best goed kan delen? Sommige tape is aardig duur per rolletje, en je doet er zóóóó lang mee. Wat je doet is eigenlijk best simpel: je zoekt een dun, rond voorwerp (een oude balpen, drumstok, viltstift) en draait de tape er voorzichtig omheen. Je rolt hem als het ware weer op, van het originele rolletje en maakt als het ware weer een nieuw rolletje, om bijvoorbeeld je balpen heen. Omdat washitape zich weer opnieuw hecht, kun je de tape ook gemakkelijk weer los halen en plakt hij nog genoeg om daarna weer op een kaart te gebruiken. Heb zo al twee keer aan vriendinnen wat tape "uitgedeeld" en het werkt prima!

Tot morgen, dan show ik de "mannelijke" versie van deze kaart!
groetjes Joyce

10 opmerkingen:

  1. Wat dacht je van een rietje! Is een stuk lichter en goedkoper hihi... Gewoon een tip! Je kaartje vind ik gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ook deze super!
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En ik zag het om een stukje transparant sheet.gaat ook. Ik stem voor nu op je kaart van gister.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk weer! Lekker vrolijk kaartje! En bedankt voor de tip om washi tape te delen. Mijn moeder en ik zijn altijd wel van het samen-kopen-en-ieder-de-helft :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele leuke combi van tape en stempels! Goede tip van het delen, had ik nog niet aan gedacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi, wat een lekker vrolijk kaartje zeg! Leuk met die stempels eronder! Vond je kaartje van woensdag ook erg gaaf gedaan. Ben benieuwd naar je kaartje van vandaag, ik kom zeker nog even bij je kijken! Groetjes, Miranda.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een grappig en vrolijk kaartje! Heel erg leuk gedaan!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Vrolijk! Ik vind dat deze ook best kan voor een man (-:

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik voel me nog steeds heel erg gezegend met mijn balpen met washitape :D...

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat, ik lees ze met veel plezier!