zaterdag 27 april 2013

En nog meer babykaartjes...

Gewoon, omdat het kan... Nog twee babykaartjes. Deze bewust met een Engelse tekst, omdat ze de oversteek naar familie in Ierland gaan maken (een bestelling)

Voor een jongetje :
Mooi wat restjes opgemaakt na een LO:


En de meisjesvariant:



Het papier en ook de poloroid-frames komen uit een papierblokje van Dear Lizzy 5th & Frolic en zijn echt héél schattig. De bovenste paste precies bij het thema, en de sticker paste dan weer precies in het frame. 
Soms heb je geluk, hihi....
Groetjes Joyce

7 opmerkingen:

  1. Fijn dat je nog kunt knutselen. Beide kaarten zijn weer leuk.
    Gezellige avond,
    groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ptachtig. Maar een lichte voorkeur naar de jongenskaart. Lekker stoer.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooi weer Joyce, ik kijk er naar uit. Nog even dan krijg je zelf vele babykaartjes. :-) Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beide kaartjes zijn erg mooi! Vooral de bovenste vind ik persoonlijk erg mooi. Goed dat je nog wat kan knutselen.

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je laatste loodjes begrijp ik dus. Spannend. Logisch dat je in de moord bent voor dit soort kaartjes. Leuk! Voor mijnook de bovenste, hihi. Je vorige serie is ook leuk geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi Joyce, wat een leuke kaartjes! Vooral de blauwe jongenskaart vind ik helemaal geweldig. Zo simpel en toch zo mooi. Beb het in mijn lift mapje bewaard. Goede tip trouwens om de stempels te bewaren gaf je laatst. Ik doe het op soortgelijke wijze maar zonder in het midden te naaien. Heb ik kleinere mapjes voor. Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat, ik lees ze met veel plezier!