dinsdag 23 april 2013

CAS met aquarelpotloden

Genoeg gefreubeld de afgelopen dagen, dus maar weer eens wat resultaten showen op mijn blog...

Vandaag twee condoleance-kaartjes, beiden hetzelfde design maar dan met een ander kleurtje. De eye-catcher is een gestempelde bloem op aquarelpapier, ingekleurd met eenvoudige aquarelpotloden en daarna bewerkt met water uit een waterbrush (een handig penseel met waterreservoir)



Het kleine vlindertje is gestempeld in een bijpassende inktkleur, en heb ik even met een fineliner omtrokken om wat meer af te tekenen. Nog een lijntje fineliner om de rand, dat maakt het wel een echte rouwkaart vond ik. Ik zet de lijntjes wel altijd zonder lineaal. Maakt het iets speelser en dus wat minder "hard" naar mijn idee. 

Heb nog een hele lading kaarten liggen, eens kijken wat ik de volgende keer zal laten zien... 

Groetjes Joyce

7 opmerkingen:

  1. Mooie kaarten, vooral de tweede vind ik wat kleur heel mooi.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo! Die zien er weer schitterend uit! Zou willen datmij dat zo mooi zou lukken.

    Lekker productief dagje zeg! Tot snel!

    Liefs,
    Josien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel stijlvol en wat mooi de ingekleurde bloem!!

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaartjes. Stijlvol. Vind ook dat zo'n randje uit de hand getekend het mooist is. Ben benieuwd naar de rest van je voorraad.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk, een lading kaarten! Kom maar op! Dit zijn in ieder geval weer mooie. Inderdaad, zo'n uit-de-hand-lijn is speelser!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi hoor! Lijntjes zonder liniaal vind ik altijd mooier. Je kleurwerk mag er ook zijn.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat, ik lees ze met veel plezier!