maandag 16 april 2012

Liftchallenge #14 Fijne dag!

Het is bij de Liftchallenge deze keer weer tijd voor "iets anders", en deze keer was het de bedoeling om je kaart aan te kleden met alleen (zelf bewerkt) cardstock, geen designpapier. Ik was nogal overdonderd door de prachtige voorbeelden gemaakt met stempels en inkt. Ik vond de uitdaging super, maar dacht dat hij niet helemaal voor mij was weggelegd. Ik was druk met naaimachine, sheets, kleurpotloden (gemaakte kaarten later deze week), dat is wat anders dan het stempelen van een mooie achtergrond. Bovendien heb ik geen embossings- of stansapparaat én nog steeds maar één kleur distressinkt (de ideale inkt om achtergronden mee te maken). Maar vanmorgen bedacht ik me: wat een excuses, daar is het een challenge voor, daag jezelf uit! Dus ik mijn stempels, clear embossingpoeder, goedkope stempelkussentjes in allerlei kleuren en een dosis moed verzameld (ben niet zo van de vieze vingers) en ik moet zeggen: ik vond het geweldig! Ik was zo trots op mijn zelfgemaakte achtergrond dat ik dieook vooral in zijn waarde wilde laten. Heb het bewerkte papier dus op een kraft-kaartje geplakt en alleen nog een lintje en een labeltje toegevoegd, toen vond ik hem wel goed. Dames van de liftchallenge: bedankt voor deze uitdaging. Ik had een leuke ochtend en een leuk kaartje als resultaat! groetjes Joyce


13 opmerkingen:

  1. Prachtig gelukt he, moet je meer doen zoiets :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou kijk!! Dit is toch geweldig?? Heel mooi en ja, wat is dit leuk om te doen, hè? Ondanks de vieze vingers... ;) Ik vind je bijdrage voor onze Liftchallenge helemaal geslaagd!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het prachtig Joyce, heel leuke achtergrond. Dit kaartje heeft niets meer nodig! Hier mag je zeker trots op zijn!!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij bewijst dat je niet altijd een massa materiaal nodig hebt om tot een mooi resultaat te komen. Je hebt dit prachtig gedaan Joyce, mijn complimenten!!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een nieuwe uitdaging moet je niet vrezen maar gewoon doen.
    Mislukken kan, maar het kan evengoed resulteren in een prachtkaart zoals die van jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Als je dit zonder vieze vingers voor elkaar hebt gekregen, vind ik het een top prestatie ;) Dat is het eigenlijk sowieso, want het is echt een hele mooie kaart geworden.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ontzettend leuk om te lezen Joyce. Onwijs dat je jezelf zo hebt uitgedaagd en met deze fantastische kaart komt. Ik vind je achtergrond helemaal super. Erg mooi van kleur. Wat je al niet kunt maken met wat inkt en embossing poeder he! SUPER!
    Leuk dat je weer meedoet.
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Waaw, prachtig hoor! Zeer zeker een geslaagde kaart, en wat voor één!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind je achtergrond ontzettend mooi!! Echt heel goed gelukt! Zo wat experimenteren kan soms tot hele mooie resultaten leiden, zoals hier!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een geslaagde kaart voor de liftchallenge!! Je achtergrond is geweldig mooi gemaakt en een heel mooi geheel zo!

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind hem super Joyce, vooral nu ik lees dat je dit nooit eerder hebt gedaan. Het zit je echt in de (vieze)vingers, want die krijg je er wel van. Zelf trek ik nog wel eens handschoenen aan als ik ga "knoeien" met inkt...
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooie kaart heb je hier gemaakt, wat een kleuren pracht en wat een mooie lichtinval, veel succes met de challange, ik vind je kaart super!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hier worden ook wij erg vrolijk van Joyce; mooi verhaal, gave kaart! Op z´n tijd moet je jezelf gewoon even op gang helpen. Ik vind je kaartje echt heel erg leuk geworden, mooi zo met die tekst erop en de embossing, super! Leuk dat je toch weer meedoet !

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat, ik lees ze met veel plezier!