zaterdag 28 juni 2014

glim glim



Ik ben niet zo héél uitbundig, maar een subtiel glimmertje hier en daar geeft net dat beetje extra, vind ik. In reel laif  maar ook op mijn kaartjes. En trouwen doe je maar één keer, dus daar hoort een beetje glim wel bij! Het was lang geleden dat ik een trouwkaartje maakte, dus bij een kaartje in opdracht voor een huwelijk kon ik los...


Subtiel kaartje dacht ik zo, en nog best sjiek ondanks de banale wc-deur poppetjes. En waar die glimmer dan zit? Nou, in de gouden enamel dots. Én de poppetjes en de tekst en hartje binnenin heb ik bewerkt met de Wink of Stella Clear Brush. Brengt een doorzichtig laagje aan met nét dat beetje glinstering. Geen bling, wel glim!


 Bedankt voor je bezoekje, en geniet van het weekend!
groetjes Joyce

7 opmerkingen:

  1. Hoi Joyce,
    wat een gaaf huwelijkskaartje heb je gemaakt. Best veel laagjes en toch een heel rustig kaartje!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihi, mij valt eigenlijk heel veel Stampin' Up! op. Nog voor de glim! Je kaartje is heel stijlvol en rustig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Glim(lach) op mijn gezicht.
    Leuk verhaal, leuke kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is dan ook wel een errug mooi kaartje geworden.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Misschien niet zo uitbundig, maar wel heel subtiel :) Mooi gemaakt.
    Fijn weekend, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat, ik lees ze met veel plezier!