dinsdag 2 juli 2013

Washi week #5

Vandaag een kleurrijke aflevering van mijn washi-week. Al die tapejes zo bij elkaar zorgen al snel voor een regenboogeffect, dus dat ook maar eens geprobeerd. Het idee van het opengescheurde papier vond ik op pinterest en wilde ik altijd al een keer proberen. Vind het een leuk effect zo!


En ik was nog niet klaar met mijn regenboog! Als je een stuk washitape "dubbelvouwt" plakt het natuurlijk niet meer en kun je het gebruiken als strookje papier. Ik heb er deze labeltjes mee gecreëerd. Even met de naaimachine eroverheen voor een leuk accentje.


Ik kon het toch niet laten en heb speciaal voor jullie nog een washi-bonus, dus tot morgen!
Groetjes Joyce

15 opmerkingen:

  1. Zo een foto met een opengescheurd gedeelte heb ik ook eens gepind als idee, maar ik heb er nog nooit wat mee gedaan. Leuk dat jij dat wel hebt gedaan, ik vind het resultaat heel gaaf. Leuk met alle vrolijke kleurtjes die tevoorschijn komen. Je tweede idee vind ik nog leuker! Wat een goed idee om ze dubbel te vouwen en zo deze lusjes te creëren! Ja, hier word ik wel vrolijk van. Oeh, toch nog meer washi, leuk! Tot morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je gaat goed met de Washi tape! Echt heel leuk!
    groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het werden twee leuke, geslaagde kaartjes ! washi tape maar lekker verder =)
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel gaaf dat grijs en die felle kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf hoor, dat washi tape. Izeker met dat opengescheurde papier. Ik heb er gisteravond ook nog 1 gemaakt van de restjes papier wat overbleef na het stansen. En vanmiddag uit het werk even langs de....... Wibra voor wat tape, ik ging voor de bijl. Hahah. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze twee vind ik heel leuk! Nu maak je de keuze wel moeilijk. Of de kaart van dag 1 of van vandaag. Ben benieuwd naar morgen en welke kaart jezelf kiest voor de challenge (-:

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat zijn ze leuk! vooral die tweede vind ik super!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh balen. Nu neem je mijn favoriet af. Super deze twee.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze zijn lekker vrolijk! En morgen nog een bonuskaartje? Leuk!
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi,wat een gave kaartjes zeg,erg leuk gedaan! Vooral de tweede is mijn favoriet, mooie kleurtjes en idd. die lusjes er zo van gemaakt, superleuk!
    Ben wel nieuwsgierig wat er morgen komt. Van mij mag je nog wel even doorgaan! Groetjes, Miranda.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je ga lekker met je washi! Tof gedaan, allebei, maar nummer twee vind ik top!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow! Dit zijn de mooiste washi's! Heel erg nice!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk!!
    Fijn dat je meedoet bij crazy For CAS.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat, ik lees ze met veel plezier!