donderdag 22 maart 2012

romantisch drietal


Wat een heerlijk lenteweer! Het is een drukke week deze week, en de vrije momenten gaan helemaal op aan heerlijk buiten zijn. Weinig tijd om te bloggen dus, maar hier ben ik weer even! En om het "goed te maken" meteen drie kaartjes vandaag.

Ik heb al op vele blogs kaarten voorbij zien komen met het mooie papier van Eline's Pretty Paper Bloc - In The Meadow. Helaas is het volgens mij overal uitverkocht, ik heb het in elk geval nergens kunnen vinden. (Als jullie nog weten waar ik het kan bestellen, laat het me even weten!) Nu zag ik pas ineens bij de Action een blokje liggen dat me een béétje deed denken aan de vrolijke kleurtjes van het blokje van Eline. Roze, lichtblauw en mooi groen, lieve kleurtjes die helemaal bij de lente passen, vond ik. Het zijn dan ook lekker zoete kaartjes geworden...





Geen mannenkaarten dit keer, haha! groetjes Joyce

7 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kleurrijke kaartjes! Heel tof (past goed bij dit mooie weer!)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke kaartjes Joyce, 3 prachtige modelletjes en leuke frisse kleurtjes!! Vooral de onderste vind ik leuk, die vierkantjes met die 'postzegelrandjes'! Heel mooi!!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Romantisch zijn ze zeker! Lekker vrolijke lentekleurtjes! Dat je ondanks de drukte toch nog tijd hebt gevonden om lekker te knutselen!! ;)
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig serie kaartjes en ook zo vrolijk van kleur!! De onderste is super, mooi de vierkantjes! Dit papier van de action heb ik ook en idd vrolijk en lief. Zal eens kijken of het Eline papier nog ergens te koop is. Zelf heb ik het in het najaar op een beurs gekocht.

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Héél leuke kaartjes en geniet maar lekker van dit mooie weertje!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superkaartjes!! Ik ben vooral weg van die met de vierkantjes!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat, ik lees ze met veel plezier!